niet lekker in mijn vel

  • 22 September 2020
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Badge

hallo

ik ben een meisje van 13 jaar en ik zit heel  vaak niet lekker in mijn vel en trek mezelf het liefste terug in drukke situaties. dus ben ook niet heel graag op school, omdat het daar gewoon heel druk is en heel veel van me word verwacht. ik sport wel heel vaak in de week eerst was dat voor mij een opluchting, maar het word me nu te veel met school alleen als ik stop met sporten dan stort eigenlijk gewoon mijn hele leven in., want dan heb ik minder afleiding. en ik weet niet zo goed tegen wie ik moet zeggen dat ik niet lekker in mijn vel zit. en ben ook gewoon heel erg verlegen door alles wat ik heb mee gemaakt(ben heel veel mesen verloren en er zijn heel veel verhalen over mijn verzonnen die niet waar waren.

heeft iemand tips aan wie ik dit zou kunnen vertellen waar ik mee zit

(srry als mijn verhaal niet helemaal klopt of gewoon heel wazig is maar zo is het helaas oook in mijn hoofd en dit is de beste manier waarop ik het kan uitleggen)

groetjes

(bedankt voor het lezen hoop dat iemand een tip heeft)


1 reactie

Reputatie 3
Badge +3

Heeyy,

Wat vervelend te lezen dat jij je zo naar voelt. Ik snap dat school en sport samen soms druk kan zijn, maar ik raad je niet aan te stoppen met sporten. Vooral omdat je zegt dat dit een opluchting voor jou is. Het is goed dat je met iemand erover wilt praten dat je niet lekker in je vel zit, kan dit misschien met je familie? Mentor? Je kan ook altijd met de Kindertelefoon chatten/bellen. Probeer te kijken waardoor jij niet lekker in je vel zit, dan kan ik(en ook anderen) je misschien iets beter helpen..

 

Ik hoop dat je hier iets aan hebt en heel veel sterkte ❤️

Ik hoor wel(hoop ik)

Ciaoo x me

Reageer