Niet lekker in mijn vel


  • Anonymous
  • 0 reacties
Hee

Ik zit de laatste tijd niet lekker in mijn vel ik word snel boos en verdrietig, ik ben heel erg onzeker over mijzelf, of ik dit wel kan of dat, ik denk teveel na over de dingen die zullen komen, bijv... zal het wel goed komen met dit of dat enz..., en ik ben de laatste tijd vaak misselijk en heb vaak buikpijn. Ik weet niet waardoor dit komt of hoe. Ik heb sinds kort een mevrouw waarmee ik kan praten over mijn problemen, ik heb haar vorigeweek voor het eerst ontmoet. Maar ik durf het eigenlijk niet te vertellen, wat nu?

4 reacties

Hey
Dat je misselijk bent dat komt waarschijnlijk van de stress. Hey is biet raar dat je hey maa een eerst keer spannend vind om over te praten.dat gaat vast over als je haar vaker hebt gezien. Ik zou het iig niet opgeven want het gaat vast wel helpen.
Jonah
Hi,

Ik herken het ik ben ook vaak boos en verdrietig en neem de tijd om te vertellen maar ze gaat je heus niet zeggen van ik heb over zoveel minuten dit dat, ze gaat naar je luisteren en neem de tijd het is denk ik zwaar maar je komt er wel, ik heb de vorm van agressie ik kan heel veel dingen niet tegen en vaak wil ik iemand slaan, maar onzekerheid, kijk wat je wel kan! En niet wat je niet kan je kan het en je doet het, leer jezelf beter kennen en wie weet ga je jezelf accepteren

Succes bij de mevrouw??

Xjws
Hey
Dat je misselijk bent dat komt waarschijnlijk van de stress. Hey is biet raar dat je hey maa een eerst keer spannend vind om over te praten.dat gaat vast over als je haar vaker hebt gezien. Ik zou het iig niet opgeven want het gaat vast wel helpen.
Jonah
ja zal die misselijkheid en buikpijn door stress komen?
Maar heel erg bedankt
Reputatie 3
Badge +8
Hey,

Ik kan je niet zo goed met je probleem zelf helpen, maar je psycholoog wel.
Hoe moeilijk het ook is, vertel het aan haar. Zij kan je ongetwijfeld helpen.

Reageer