Skip to main content
Vraag

niet lekker in me vel

• January 7, 2025
  • 1 reactie
  • 28 Bekeken

Hoii, ik wist niet eens dat dit bestond maar heb er deze avond wat tijd aan besteed en vindt dit iets heel moois! Nu wil ik mijn verhaal doen, ik verwacht geen reactie maar dan heb ik hopelijk een opgelucht gevoel.

ik ben 16 jaar en het gaat gewoon allemaal niet als ik wil dat het gaat…  met mijn sport gaat het niet echt goed want loop niet zo lekker met mijn coach, op school ga ik steeds meer achteruit terwijl ik eerst totaal niet zo was maar heb gewoon geen motivatie meer en heb het ook niet naar me zin in de klas, thuis heb ik vaker ruzie omdat ik mijn emoties dan uit op mijn ouders terwijl die het juist het minst verdienen en het grootste ding is toch wel de struggle met vriendinnen.

voor mijn idee heeft iedereen een beste vriendin, ik niet. Daar lig ik opzich niet wakker van maar soms voelt het toch wat alleen ofzo. Alsof iedereen iemand heeft en als ik iets wil doen ik geen idee heb wie ik moet vragen. Ook had ik een tijdje niemand om wat mee te doen in het weekend en toen hebben wat leuke meiden mij heel goed opgevangen wat ik super lief vind!

Maar ik merk dat het gewoon niet echt mijn meiden zijn. ze zijn heel gezellig maar kan er geen goed gesprek mee voeren en voel me snel onzeker bij hun en niet op mijn gemak. En dat is denk ik niet de bedoeling bij vriendinnen?

nu heb ik een domme fout gemaakt en wil ik eigenlijk sowieso niet meer mee omdat ik me ervoor schaam en bang ben dat de andere mensen uit die groep een mening hebben. Wat ik ook snap…

Ik weet niet hoe ik erover heen moet komen en bijna niemand weet ook dat ik hier zo mee zit omdat ik het er met niemand over kan hebben. 

ik weet gewoon even niet wat ik aan moet. Chillen kijk ik aaaltijd naar uit en vindt ik ook super leuk! Maar merk dat die groep niet mijn ding is terwijl die me juist zo goed hebben opgevangen in mijn diepste punt. Maar ik kan het toch niet maken om dan nu niet meer mee te gaan? En met wie dan wel? Wil ook gewoon iets leuks doen in het weekend! Dus of Ik zit met mensen waarmee ik me niet op me gemak voel. Of ik zit elk weekend thuis waardoor ik me nog slechter voel, help!!!

1 reactie

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4
  • Praat goed mee
  • January 8, 2025

ik zou het hun gewoon vertellen ze klinken best aardig en als je \je niet op gemak voelt is dat niet oke