Niet kunnen praten over gevoelens bepaald persoon

  • 12 December 2021
  • 0 reacties
  • 42 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hii allemaal

Ik heb ergens juni mijn eerste topic gemaakt over een docent, misschien eerst handig om die te lezen. Ik wist toen zeker dat ik geen gevoelens voor hem zou hebben maar dat is denk ik niet 100% zo… ik weet dat het niet kan en daarom zit ik misschien ook zo te denken van dat het ook niet zo zal zijn. Maar ik droom over hem. Ik loop langs het lokaal om hem toch even te kunnen zien en misschien hem te spreken. Ik word misschien soort van jaloers als hij met anderen is of volgt. 
ik snap het niet. Het mag niet, het kan niet. Maar hij is zo lief…

Ik hoop dat wanneer ik klaar ben met mijn schooljaar en van deze school ga, hij contact met mij op zal nemen. Maar blijven dromen… zal toch niet gebeuren. 
ik ben nu 16 en word februari 17. Hij is nu net 24.
Hij geeft soms wel van die signalen waarvan ik denk van, vind je mij nou ook ergens iets van leuk? 

Het aller vervelendste is dus, dat ik hier niet over kan praten. Het mag namelijk niet, het kan niet, het is raar. Ik kan niet praten met mijn vertrouwends personen. Dan vinden ze me raar en misschien gaan ze dan wel zeggen dat ik contact moet verbreken…dat wil ik al helemaal niet.

ik weet niet wat ik moet doen hiermee

En om even snel kort terug te komen op mijn vorige topic, ik ben voor nu gestopt met werk tot het nieuwe jaar. Ik wil zoeken naar wat anders maar dat is lastig… ik ben ingeschreven bij therapie om met deze “angst” om te gaan.


0 reacties

Geen reactie

Reageer