Skip to main content

Hoi,

Ik ben een meisje van 14 en kan al sinds ik klein ben niet echt huilen in het openbaar. Waarom weet ik niet. Met groep 8 afscheid ging iedereen huilen behalve ik. Terwijl ik wel zou kunnen huilen als ik bijv. alleen zou zijn geweest maar op de een of andere manier hiel ik het tegen zonder het tegen te willen houden. De laatste keer dat bij een vriendin had gehuild was toen ik denk 7 was maar dat was omdat ik m’n arm brak. Dus dat was best logisch. Mijn basisschool beste vriendinnen hadden me ook nog nooit zien huilen terwijl het immers m’n beste vrienden waren en ik vertrouwde ze compleet. Ook heb ik het er wel eens met vrienden over gehad en die zeiden dat ze daar geen last van hebben. Het gekke is alleen dat ik wel kan huilen waar m’n ouders en zusje bij zijn. 

Er is een filmpje op YouTube over Boys Don’t Cry en daar kon ik me erg in vinden alleen ben ik geen jongen en Girls Don’t Cry is niet echt iets dat je hoort ofz (Ik vind het trouwens niet kloppen want jongens huilen ook gewoon) 

Dit is het filmpje:

Boys Don't Cry (Except When They Do)

Ben ik de enige die dit heeft of zijn er meerdere mensen die daar last van hebben? 

Ik heb dat ook! Bij mij komt het waarschijnlijk omdat ik bang ben vanwege iets wat er is gebeurd toen ik jong was. Dus ik laat nooit veel emoties zien dus ik huil ook niet waar anderen bij staan. 

 

Ik zou eens bij jezelf nagaan of er iets was van toen je heel jong was en of dat misschien de reden kan zijn... 

Misschien kan je vragen aan je ouder(s) of een van hun meedenkt? 


Reageer