Vraag

niet kunnen huilen

  • 10 April 2022
  • 4 reacties
  • 81 Bekeken

Reputatie 7
Badge +7

Hoi,

Ik heb veel verdriet over iets, en het voelt alsof ik heel hard moet huilen, maar er komt niks uit. Niks.

Wat moet ik hiermee? waarom lukt het huilen niet en wat kan ik er aan doen? Het zit dwars.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hoi als je wilt huilen en het lukt niet , en huilen is best goed soms, dan kun je misschien bepaalde muziek afspelen?  Muziek die emoties oproept en als je je gedachten dan heel goed concentreert kun je vast wel huilen en je gevoel even kwijt. Ik heb een nummer dat mij daar altijd wel bij helpt om echt te kunnen huilen als ik verdriet heb en mensen mis waar ik van houd en die er niet meer zijn. Ik luister dan Enya-  Na Laetha Geal M'Oige  ( vooral het stukje met de pipe )

Succes ! en sterkte met je verdriet vooral ook !  Groetjes liefs Julian X

Hoi, ik herken je probleem! Maar de goede oplossing heb ik helaas nog niet gevonden, als ik niet kan huilen lijdt ik mezelf meestal af maar omdat ik m’n emoties niet goed kwijt kan barst ik uiteindelijk op een keer.

Soms helpt het mij om te gaan sporten in plaats van huilen.

Reputatie 4
Badge +1

Praten werkt heel goed voor mij. Het kan je ruimte geven om je hart te luchten, en dan komt het er meestal wel uit.

Hey, ik had dit ook laatst. Aanvankelijk was ik wel verdrietig maar kon ik niet echt huilen o.i.d.. Toen ik een uurtje later een vriendin van me belde, kwam het er wel uit. Kortom, soms lukt het wel om te huilen als je er met iemand over praat. (Eigenlijk wat @Anymous33 al zei). Succes en sterkte in ieder geval!

Reageer