Skip to main content

hi ik voel me nog niet hoe ik me zou willen voelen. ik huil best vaak en ik weet gewoon niet zo goed hoe ik me voel vaak. voor de rest gaat eigenlijk alles wel goed (bijna dan) er zijn dingen waar ik blij van word: vrijheid, iphones,ipad, friends,leuke apps, tiktok, geld,acctiviteiten, familie enz. 

maar er zijn 5 dingen daarvan wat nog niet compleet voelt ik ga het maar eens uitleggen: 

vrijheid: vrijheid heb ik erg beperkt. altijd voor het donker thuis, niet naar grote steden, niet met hoofd op sociale media, niet vaak logeren, ouders willen altijd weten wat ik koop. een beetje die richting. ze vertrouwen me niet helemaal dat komt omdat ze een tijd nog strenger zijn geweest ik heb toen aan alle regels shit gehad en alles was uit de hand gelopen.  dus strenge ouders heeft iemand daar tips voor? 

iphones: ik wil heel graag zo een iphone met zo een streepje als thuisknop. (home bar heet dat vgsm) ik vind zelf iphone ook fijner in gebruik maar ik heb het geld niet.. ik heb nu een motorola maar ik hoop echt dat ik aan dat soort iphone kom! iemand tips misschien?? ook hoe ik geld kan verdienen? ik ben 12 btw. 

ipad: zelfde probleem met iphones dus.. weet iemand hoe je online geld kan verdienen zonder een bankpas?? 

leuke apps: ik heb dus family link, ik wil er gigamegagraag van af maar hoe??? ik ben het echt zat dat min vader over alles een melding krijgt. en apps downloaden moet 27381 uur naar worden gekeken of het wel veilig is..  iemand hulp?

tiktok: ik mag geen tiktok!!!!!!!! ze gaan slecht met je gegevens om en mijn ouders vinden dat meega belangrijk.. iemand tips??

dus eigenlijk is geld toch echt wat ik nodig heb,  ik ben 12 en ik heb behoorlijk wat geld nodig maar hoe??? ik heb geen bankpas…. 

 

iemand kan je alsblieft reageren ben 12. 

 

 

onnodige quote verwijderd


Hey,

Voor het meeste heb ik niet echt tips, maar voor dat van family link zag ik net een reactie van @roos07 voorbij komen, dit is hem:

hij is echt zooooo makelijk te hacken ik weet niet of je samsung hebt maar gebruik anders dit

 

1. Maak op school of whatever een NIEUW  Google account aan (mail)

2. Schakel de veilige map in (vegen eb dan bij 1 van die wifi knoppen je kunt het ook vinden in je instellingen)

3. maak de map aan

4. Klik bovenin op het plusje en log in op playstore met he NIEUWE  Google account

5. Je kunt nu alle apps downloaden die je wilt en er onbeperkt op! Alle apps die in de map staan hebben geen limiet en gaan er ook niet vanaf

Psst je kunt het niet gebruiken als je tijd op is of als je bedtijd in is gegaan. Eerst kon dat wel maar die functie heeft family link verwijderd!

Psst 2 zet dit nooit op sociale media (insta youtube Facebook Twitter LinkedIn)

Want family link zit daar ook op eb dan schakelen ze het uit!!!!!!!!

 


@Ikke13 

Heeft al een geweldige manier gevonden 

Voor family link

 

Tips om geld te verdienen :

Krantenwijk (eigenlijk een reclamefolderswijk want kranten vliegen weg)

Verkoop je oude spullen (Zoals: kleren)

Doe mee met een gratis loterij 

Ben je creatief?? Maak dan iets en verkoop het

Maak een eigen loterij(gebruik je oude spullen als prijzen)

 

X Zelle 

 

 


Hey alle tips hier boven , en van je ouders en zo dat is wel k** dat kan alleen maar beter worden als ze je beter gaan vertrouwen. Misschien kan je af en toe er eens over beginnen dat je het beter doet nu , en dat je snapt waarom ze bezorgd zijn enzo.  mijn ouders zijn op sommige dingen ook best wel streng en dat word wat minder doordat ze zien dat ik er mee om kan gaan ( hum hum, zeg ik die nu stiekem op wifi zit :innocent: )  nee maar het werkt het beste als je ze laat zien dat ze niet bezorgd hoeven te zijn.  Ligt er natuurlijk ook aan waardoor ze zo wantrouwend  doen maar dat kan je alleen maar weer beter maken door het te bewijzen zeg maar. Misschien kun je zelfs wel een keer wat in huis doen ofzo 😉   Maar ik snap dat het niet fijn is. Succes !

Grtz liefs Julian X


Reageer