niet goed voelen

  • 18 October 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me heel ongelukkig!! 
 

Zo ongelukkig dat ik buiten wil schreeuwen omdat ik me zo slecht voel!! Ik vraag thuis heel veel aandacht. Ik voel me zo slecht dat ik liever niet meer wil leven. Mijn hoofd zit zo vol en wordt er geïrriteerd van. Ik wil er liever niet meer zijn, dat zou het misschien beter maken.  Dan heb ik geen last van die drukte en dat ongelukkig voelen…

 

Ik voel me heel wanhopig!!

 

Help!!!!!


2 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hoi, 

Ik heb me ook zo als jou gevoeld! Ik wou het ook wel uitschreeuwen… Weetje wat iets heel kleins is wat bij mij hielp…. Ik ging dan een stukje fietsen en was dan in de polder, daar was niemand anders. Ik schreeuwde dan heel hard: aaaaaaaaa. of wat ik wou schreeuwen en wat dan in mn hoofd zat. daarna fietste ik gewoon verder. 

Er niet meer zijn is voor niemand goed! mijn hoofd zit/zat ook vol. Zoek iemand die je vertrouwt, of iemand die je kent of ga naar iemand toe. dat mag iedereen zijn. Je mag het ook hier als reactie er gewoon ingooien… Dat beginnen met praten is heel moeilijk maar begin maar met een word document aanmaken, geef woorden aan wat er in je hoofd zit en dan kan je het altijd weer weg doen. dan kan niemand het lezen…. dat hielp bij mij ook. 

 

Ik hoop dat ik je zo een beetje geholpen heb!

Lieve groetjes van mij!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @G-anoniem  de tip van @ik ben tegen pesten  is heel goed! Als je het kan uiten lucht het al op.  En je kan ook een keer de kindertelefoon bellen en je gevoel vertellen.  Ik hoop echt dat je er iets aan hebt en je je beter en gelukkiger mag voelen ! Go for it ! 

Groetjes liefs Julian X

Reageer