niet goed voelen

  • 16 October 2022
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Ik voel me niet goed in mijn vel. Al een lange tijd (ongeveer twee jaar). Ik neem medicatie Invega en dit helpt een beetje om me beter te voelen. Ik ga soms gaan wandelen om me wat beter te voelen. Ik ga om de twee weken langs bij mijn psychologe voor een gesprek. De gesprekken helpen me niet voldoende op dit moment. Ik weeg maar 38,5 kg en ik denk dat mijn laag gewicht ervoor zorgt dat ik me minder goed voel. 


1 reactie

Hi @G-anoniem ,

Wat ontzettend naar voor jou. Ik vind het wel ontzettend knap dat je je hier bewust van bent, dat betekent alleen maar dat het tijd is voor het zoeken naar een manier waarop jij je beter kunt gaan voelen :). Misschien kun je bijvoorbeeld beginnen naar het zoeken van een andere psycholoog, je geeft namelijk aan dat de gesprekken je niet voldoende helpen. Of kunt samen met hem/haar kijken waardoor het komt en hier verandering in brengen. Uiteraard kun jij ergens beginnen waar jij je goed bij voelt! 

Ik zou vooral zeggen, begin klein! <3 Ik snap dat herstel heel zwaar is en veel motivatie/energie kost, geef jezelf dan ook genoeg rust. Ik wens jou veel succes en sterkte.

Liefs, Junia

Reageer