Skip to main content

Hey!

Ik ben een meisje van 13 en ik voel mijn niet goed in mijn eigen vel. Ik weet zelf niet echt van waar het komt. Maar ik heb vaak last van slechte gedachten, zelfmoord gedachten en ik verwondt mijn eigen meestal door te snijden. Ik haat mezelf zo hard daarom snij ik mezelf en ik heb soms zo periodes waarin ik bijna niks eet. In die periodes probeer ik mij eigen te laten kotsen als ik toch iets eet maar dat lukt niet. Op school eet ik niks meer. Ik eet nog alleen maar avond eten met mijn ouders maar dat wil ik uitkotsen. Ik voel mijn schuldig als ik eet want ik verdien geen eten en dan ben ik dik. En ik heb het gevoel dat iedereen blijer is zonder mij omdat ik ben niks waard op deze wereld. Ik wil mijn eigen gewoon niet zijn want ik ben niks waard, ik ben niet goed genoeg, ik ben een mislukking. Ik verdien het leven gewoon niet. Enkele tips want het wordt steeds erger en erger want dit probleem is al van januari 2024 bezig maar toen was het nog niet zo erg. Want toen verwondt ik mijn eigen niet zo erg en had ik nooit eet problemen gehad. Want toen krassend ik mij alleen omdat ik verdrietig was omdat mijn mama in het ziekenhuis was omdat ze een hersenbloeding had en daar voor had ze ook een hersenbloeding gehad en een hart operatie dat een beetje mislukt is. Maar daarna had ze een gelukte hart operatie en nu gaat het al een stuk beter met mijn mama.

Dank u om dit te lezen~💕

Als iemand dit leest en het ook moeilijk heeft ik wens je het beste! 🫶 Elke stap is een begin om uit het donkere zwart gat te komen.❤️

Hii,

Jeetje wat super heftig dit! En je bent écht geen mislukking en je bent het  meer dan waard om hier te zijn! Iedereen zal je missen als je er niet meer bent. Wat naar dat je niet meer eet weet iemand dit? En het is beter om over je gedachten en gevoelens te praten met iemand die je vertrouwd zodat diegene je kan steunen en helpen, want dat verdien je echt! En als je praten lastig vind kun je je ook positief uiten om bv je gedachten en emoties op te schrijven/ tekenen, wandelen, sporten etc... Wel fijn dat het wat beter gaat met je moeder nu. Hopelijk heb je hier iets aan.  Ik geloof in je 🤗

Veel sterkte en liefs ❤️

Hoi ​@Ambie ,

wat heftig voor je dat je je zo voelt! Wel heel goed dat je hierheen bent gekomen om er over te praten.  

Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte,

groetjes Marieke / De Kindertelefoon

Reageer