niet goed genoeg

  • 30 September 2023
  • 0 reacties
  • 51 Bekeken

Oké dus, ik heb een beetje een apart verhaal. dus ik had gisteren een incident die bijna een dood oplevering kon hebben. kinderen uit de eerste gingen vuurwerk naar me gooien. ik ging snel door fietsen naar men vriendin. uren daarna ging ik naar huis. want ik en men moeder gingen shoppen, toen het 10 over 5 was kreeg ik honger dus gingen we naar de HEMA. we hadden een uienbroodje met kaas gekocht er zaten 4 in een pak. men moeder gaf een broodje aan mij en ik kon het niet optijd vangen ze werd helemaal boos en ze zei dat IK het van de grond moest pakken en opeten. ik was boos en zij ook. we gingen daarna effe naar de Bristol maar ik had honger dus pakte nog een broodje. er was een meisje waarmee ik in groep 7 en op het middelbare heb gezeten. ze keek me up and down met side eye. ze roddelde.. ik wou dat vertellen tegen men moeder maar werd genegeerd.. Vandaag heb ik ook iets: Ik was roblox da hood aan t doen aan het schieten weet je wel. toen kwam me moeder en die deed net alsof ik een klein kind was dus ik zei mama doe normaal. en zij werd boos.. ze zei: HAD JIJ MAAR MEER RESPECT HOE JE JE GEDRAAGT KAN NIET. ik was verdrietig. Ik moest mn pc afsluiten en niks doen.. Ben ik niet goed genoeg?  ik had ook 2 jaar depressie maar daar wist ze niks van. een overdosis ze kreeg nooit de hint.

De tekst is aangepast door De Kindertelefoon i.v.m. forumregel 6 (Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum)


0 reacties

Geen reactie

Reageer