Skip to main content

Niet fijn voelen

• October 7, 2025
  • 1 reactie
  • 20 Bekeken

Blair

Ik had een online vriendin en via haar heb ik ook haar broer leren kennen. Met hem ben ik hele goede vrienden geworden. Op een gegeven moment kreeg ik ruzie met die vriendin (zijn zus), waardoor ons contact stopte. Daarna is de band met zowel de broer als de zus verslechterd. Hun ouders hebben toen tegen hem gezegd: “Of je stopt met praten met haar (mij), of je stopt met hockey.” Daardoor hebben we nu  een maand lang geen contact.

Laatst keek ik naar zijn bio en daar stond “fake bitch”. Dat raakte me echt en nu voel ik me heel rot. Ik weet niet goed wat ik moet doen. (Ik kan niet alles delen vanwege privacy.) Dus tips enzo kunnen echt helpen!

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 7, 2025

Dat is echt niet lief van hem… als je goede vrienden was, dan is het heel jammer dat hij zo doet. Misschien doet hij zo omdat z’n ouders hem hebben gedwongen, maar dat betekent niet dat jij iets fout hebt gedaan.

Als je het durft, kan je een kort berichtje sturen met: “Ik mis onze vriendschap. Ik hoop dat het goed met je gaat.” En als hij niet aardig doet, dan weet je dat jij in elk geval lief bent gebleven. Jij verdient vrienden die wél aardig zijn! 💛

xx liefs Wolf 🐺