Vraag

niet erg genoeg

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 44 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hoi, de laatste tijd zit ik niet goed in mijn vel. Ik heb het op school aangegeven en hb binnenkort een mentorgesprek. Maar ik voel me nu ook van "mijn probleem is helemaal niet erg genoeg" "ik moet me niet zo aanstellen, er is amper wat".. 

Ik weet niet wat ik moet doen argh

Ik had dit ook in de 2e toen ik mezelf snee en zelfmoordgedachtes had. Daarom heb ik deze keer die gedachten (dus dat mijn probleem niet eens erg genoeg is, t gaat goed op school en thuis dus ik stel me gwn aan etc) onderdrukt en bn ik naar mn docent gegaan die me heeft geholpen door het aan mijn mentor aan te geven van mij.


4 reacties

Gaan met een vertrouwenspersoon praten

Misschien kan je met een vrijwilliger van de kindertelefoon praten 

Want dit is echt een groot probleem 

Badge

Naja weet je, geen een gedachte is niet erg genoeg om over te praten. en ja, soms heb je kinderen die net om wat kleinere dingetjes een gesprek willen starten. Maar dat betekent nog niet dat ze er niet mee zitten. 

En als ik de dingen lees waar jij over wilt praten zie ik ook echt wel dat dat geen kleine dingetjes zijn!

 

groetjes!!!

Reputatie 4
Badge +2

Al stoot je je grote teen, dan is het alsnog vervelend. Dan zijn er mensen die ernstig ziek zijn, maar wat jij voelt is ook vervelend.

 

Je kunt jezelf niet vergelijken, iedereen is uniek, elke situatie is anders..

Zorg voor jezelf.

Jij verdiend hulp!

Reputatie 7
Badge +17

Hoi  ik denk dat je gewoon mag laten zien wat je voelt. Elk probleem is er 1 en ook voor jou !  En je zegt van het is niet erg genoeg maar je mag jezelf best gunnen dat je er wat aan wilt doen en dat je verdriet hebt. Niks verkeerds aan. Ik denk dat het helemaal niet raar is als je bij zo'n gesprek huilt, je laat dan zien wat je voelt. En daar is de mentor ook voor en de leraar ook. Het mag best om jou gaan !

Grtz Julian X

Reageer