Vraag

niet eerlijk geweest over leeftijd


  • Anonymous
  • 0 reacties

goeden nacht allemaal, ik heb eerlijk gezegt een best groot probleem, dus ik heb een meisje leren kennen een half jaar geleden en ik heb haar leren kennen op een online site genaamd omegle, het is een mega lief en mooi meisje, ik heb haar al in het echt gezien, ik heb haar al kunnen knuffelen dus dat is niet het grootste probleem, het probleem is dat ik niet echt eerlijk ben geweest over mijn leeftijd, toen ze vroeg hoe oud ik was zei ik 16 omdat ik niet wist dat ik nu een relatie met haar zou hebben, en ik was ook bang dat ze me ging skippen als ik 17 zei, toen in die tijd, ik heb haar leren kennen net voor de schoolstart in augustus 2020, en ik weet nu niet goed hoe ik moet zeggen dat ik een jaar ouder ben dan dat ik tegen haar heb gezegt, dus ik ben 28 februari verjaard en dus ze denkt dat ik 17 ben geworden terwijl ik eerlijk gezegd een jaar ouder ben, en ik schaam me echt en ik durf dat niet tegen haar te zeggen, 


22 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Gewoon eerlijk zeggen en als ze een goede vriendin is vind ze het niet erg maar ze mag boos zijn dus laat haar dan ook want zij heeft immers niks fout gedaan. Hoop dat je hier iets aan hebt

ja da klopt, ik ben de gene die in fout zit en dat begrijp ik goed genoeg, maar ik durf dus niet want ik wil haar niet kwijt geraken, ze is letterlijk me alles. ik kan niet meer zonder haar. en ik ben bang als ik da zeg dat ik haar zou verliezen

Reputatie 7
Badge +19

Nou, heb ik eens even een mooie oplossing voor jou: dat tekstje dat je zojuist hebt geschreven daar zit veel gevoel in en daar worden meisjes zwak van dus dat moet je zeggen wat je zojuist heb geschreven en niet opdreunen het moet wel een beetje spontaan blijven en zeg er bij wat je dwars zit: je bent 18

ja da klopt, weetje ik ben al heel me leven een gesloten persoon geweest en ik durf dit niet zomaar its te zeggen over mijn gevoelens ofz, en dat weet ze ook, maar ik ben nog steeds bang dat ik haar ga verliezen, en dat zou ik niet kunne trekken.

Reputatie 7
Badge +19

Heyy ga hierover in gesprek met elkaar dat zal helpen elkaar beter te begrijpen en vertel dat je hier last van hebt ik zou dit echt vanuit je hart vertellen en nog een compliment je kan goed schrijven en als je doet wat ik zeg wil je dan vertellen hoe dit afloopt?

zal ik zeker doen, maar ik weet nu al van me zelf dat het me nooit ga lukken om de moed bijeen te rapen om het tegen haar te zeggen. ik ben bang dat als ik het haar zeg dat ze me gaat negeren en blokkeren. en dat ik haar nooit meer kan zien..

Reputatie 7
Badge +19

Heyy het gaat heus niet helpen om jezelf naar de bodem te spreken. Daar word je alleen maar depri van en het werkt niet echt het kan alleen maar meevallen. Ik geef aan jou de keus: of je laat haar het zelf ontdekken (vroeg of laat gebeurt dat wel) of je verteld het zelf en dan weet je zelf hoe je het kan brengen en hoe je haar kan paaien (met die geweldige tekst van je) wat is de keus?

depressief ben ik al dus erger als dat kan het niet. dat ik het eerlijk gezegd niet weet. ik weet goed genoeg dat ze het een op een gegeven moment het sowieso gaat weten en dat ik de lul ben, en als ik het zeg ga ik me nog dieper schamen dan dat ik al deed.

Reputatie 7
Badge +19

Wil je liever dat ze blij is dat je het zelf vertelt en samen doorgaan of dat zij het ontdekt en super boos op je word.

Tips met depressie om te gaan:

  1. Vraag om knuffels als je dat nodig hebt
  2. Praat erover dat is belangrijk om dingen te verwerken
  3. Ga jezelf niet in de weg zitten (zoals jij nu doet)
  4.  Vraag om hulp

Mensen naar wie je toe kan gaan met deze problemen:

  1. Je ouders
  2. Je mentor
  3. De kindertelefoon
  4. Als je zelfmoord wilt plegen bel 113
  5. Een vertrouwend persoon
  6. Vrienden of vriendinnen
  7. Ons!

Wat is je keus?

Reputatie 7
Badge +19

Mijn reactie word door een moderator gecheckt dus die komt zo

okay. no stress.

Reputatie 7
Badge +19

Ok. Ik hoop dat je er iets goeds mee gaat doen en de keus maakt om het te vertellen. Voor nu zeg ik welterusten en en vandaag zal ik later antwoord geven op jouw reacties welterusten

welteruste. en ik zal sowieso een vervolg sture, voor als ik het zou hebben gezegd.

Eerlijkheid duurt altijd het langst.  Het kan best zijn dat ze boos is omdat je gelogen hebt,  maar ooit zal het toch uitkomen.  En als de band goed is zal het wel vergeven.  En 1 jaar is nou ook weer niet zoveel verschil.  Of zij moet echt heel veel jonger zijn. 

Reputatie 7
Badge +3

Hoi @Dnfplays,

Ik hoop dat je er bewust bij dat je je geboortedatum in het topic hebt gedeeld. Wat mij betreft is dat ook iemands eigen verantwoordelijkheid, dus als je hetzelfde wilt…

Ik wil wel even zeggen dat niemand op dit forum iets aan je presiezie geboortedatum heeft.

Groet, Wereld

Hoi @Dnfplays,

Ik hoop dat je er bewust bij dat je je geboortedatum in het topic hebt gedeeld. Wat mij betreft is dat ook iemands eigen verantwoordelijkheid, dus als je hetzelfde wilt…

Ik wil wel even zeggen dat niemand op dit forum iets aan je presiezie geboortedatum heeft.

Groet, Wereld

nee dat weet ik, maar voor de context voor het duidelijker te begrijpen had ik besloten om het erbij te zettten, en ik weet ook dat sws niemand iets heeft aan je geboortedag

Eerlijkheid duurt altijd het langst.  Het kan best zijn dat ze boos is omdat je gelogen hebt,  maar ooit zal het toch uitkomen.  En als de band goed is zal het wel vergeven.  En 1 jaar is nou ook weer niet zoveel verschil.  Of zij moet echt heel veel jonger zijn. 

ja dat besef ik zelf ook goed genoeg, maar als ik het zeg, want ik ken haar ook goed genoeg, ben ik bang dat ze me ni meer wilt omdat ik heb gelogen en dat begrijp ik ook, maar als ik haar verlies heb ik geen rede meer om te leven.

Wil je liever dat ze blij is dat je het zelf vertelt en samen doorgaan of dat zij het ontdekt en super boos op je word.

Tips met depressie om te gaan:

  1. Vraag om knuffels als je dat nodig hebt
  2. Praat erover dat is belangrijk om dingen te verwerken
  3. Ga jezelf niet in de weg zitten (zoals jij nu doet)
  4.  Vraag om hulp

Mensen naar wie je toe kan gaan met deze problemen:

  1. Je ouders
  2. Je mentor
  3. De kindertelefoon
  4. Als je zelfmoord wilt plegen bel 113
  5. Een vertrouwend persoon
  6. Vrienden of vriendinnen
  7. Ons!

Wat is je keus?

ik wil da ze blij is en da ze het weet, maar ik weet niet hoe ik het moet zeggen, want ik weet sowieso dat ze dan een paar dagen me niet wilt zien of hore.

en overt depressie:
met me ouders prate no way, ze hebbe al genoeg stress met de factuur van het huis te kunnen betalen.
me mentor idk, ik vind da ni zo chill ofz.
kinder telefoon ja da kan wel.
113 bellen, das ook een goed idee, want in een eerder bericht van mij 5 maanden geleden ongeveer of langer, heb ik alles gezegd van hoe ik me voel enz, en ik sta nogsteeds wel op het punt om domme dingen te doen als ik haar zou verliezen.
vrienden of  met vriendinnen praten, ja kan wel maar het is moeilijk want we praten daar niet snel over.
en hier da kan ook. maar ik ben al 18 en ik weet niet hoe lang ik nog op deze forum mag zitten

1 jaartje verschil boeit zij helemaal niks

Geloof me 

Ze houdt van wie jij bent

Niet van je leeftijd 

Zegt het eerlijk tegen haar

Als je haar eerlijk beloofd dat je gewoon nooit meer liegt dan is zij weer blij

 

Zelle

1 jaartje verschil boeit zij helemaal niks

Geloof me 

Ze houdt van wie jij bent

Niet van je leeftijd 

Zegt het eerlijk tegen haar

Als je haar eerlijk beloofd dat je gewoon nooit meer liegt dan is zij weer blij

 

Zelle

het erge is, ze is 14 dit jaar 15 en ik ben dit jaar 18 geworden dus 3 jaar verschil

Reputatie 6
Badge +3

ik heb ook een keer over mij leeftijd gelogen je moet doen wat @wilhelmavemeladat  is de beste tip die iemand kan geven

Reputatie 7
Badge +19

Ga er niet omheen draaien dat maakt het erger kom op je kan dit

Reageer