Skip to main content

Hey

Altijd als ik overdag de neiging krijg om te huilen, houd ik het in want ik wil niet dat anderen zien dat ik gehuild heb.  Ik durf het ook niet omdat ik bang ben dat iemand binnenkomt terwijl ik een huilbui heb. Ook 's avonds durf ik het niet want ik ben bang dat m'n ouders binnen komen. Vaak probeer ik het 's avonds als ik in bed lig, maar dan zit het blijkbaar al vast. Ik wil gewoon eventjes alleen zijn en alles eruit huilen wanneer ik daar behoefte aan heb. Maar het gaat niet door de angst om gezien te worden als ik m'n emoties eruit gooi. 

 

hebben jullie advies??

 

 

Hey @searchingandgiving .…

Ik snap je... soms wil ik het ook wel..

Misschien bij de wc op school! Dan kan je zeggen tegen je mentor/juf/meester dag je even alleen wilg zijn en daar even kan huilen... of je kan ook even bij je bff zitten en daar even huilen... 

Misschien is dit niet echt de beste hulp maarhrt kan :)

Hoopdat het lukt 😛

Xx een hulpvol meisje 


Hoi maar is het erg als je ouders het zouden zien ? Misschien kun je dan juist met ze praten over wat er is ? Het kan heel erg opluchten :)

Groetjes Julian X


-onnodige quote verwijderd-

ik wil het er allemaal gewoon even uit hebben zodat ik weer verder kan, m'n ouders begrijpen mij niet en ik schaam me om te huilen

xx


-onnodige quote verwijderd-

Sorry had ik niet door sorry 😔


Ik snap je  @searchingandgiving 

Dat je je schaamt voor je ouders... 

Bedenk je even dag je niet alleen bent hoor! 

Heel veel kinderen hebben dat volgens mij :) 

Ik ook!

 

Xx een hulpvol meisje 😇

 


Ik heb het ook . Ik vind het eng en schaam als iemand mij ziet huilen , daarom heeft geen enkel vriendin mij gezien huilen . ik vind dat ik super lelijk uitziet als ik huil en ik vind me dan een lafaard 

 

Emma

Daarom ga ik ook goed kijken naar de reacties 


hey hey,

 

het is niet goed als jij je emoties opgekropt in je laat. uiteindelijk overspoelt de spreekwoordelijke emmer en dan word het teveel.

ik adviseer je een rustig moment van de dag te pakken om (proberen) jezelf even te laten gaan. het is immers super belangrijk


Onthoud wel dat huilen nooit slecht of fout is.


-onnodige quote verwijderd-

Sorry had ik niet door sorry 😔

Julian het lijkt me dat je je niet hoeft te verontschuldigen als je met beste bedoelingen iemand probeert te helpen hoor 🙂 xxxx Sanny


Ja @Sanny  je hebt gelijk maar ik wil het meteen goed doen 😊 maar zal er op letten idd. thanks ! 

Groetjes liefs Julian X


Dat noem je respect 🤗

Ik doe t ook altijd irl. Dat vind ik dan netjes

 

Xx een hulpvol meisje 


Reageer