Skip to main content
Vraag

Niet alles wat ik zeg klopt..

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6

Haii,

ik voel me er eigenlijk steeds meer rot om dat niet alles wat ik zeg hier klopt.. Wat ik deel over mijn problemen wel hoor..😕❤ maar ja bijvoorbeeld mijn antwoorden in vragenlijsten soms niet en ben bang dat dit heel raar overkomt omdat sommige dingen daarom misschien verschillen per vragenlijst.. het slaat ook nergens op dat ik dat doe maar ja ik ben heel erg bang dat ik herkend word en ook door mijn ouders..🙁🙈 

Hoop dat het niet raar overkomt..😕❤

Liefs.  🤗

8 reacties

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+8

Hii lieve ​@Cantaloupe ,

Daar hoef je je écht geen zorgen om te maken!! 😘😘snap wel hoor dat je daar mee zit maar echt niet nodig. Ik hoop dat dat rottige gevoel wel snel een beetje verdwijnt, maar wees daar niet ongerust over en reken het niet op jezelf af dat is super onterecht 😔🙁😘😘het is trouwens heel begrijpelijk dat je niet herkend wil worden.. dat is wel herkenbaar 🙈🙃 En als je iets kwijt wil hier schroom dan niet!♥️

Veel liefs en dikke knuffel🤗, ik hoop dat je dit gelooft

Tover01
Forum|alt.badge.img+16
  • Ster
  • 2520 reacties
  • 9 maart 2025

Hey lieverd no worries hoor ♥️ je hoeft je niet rot te voelen hierover 😘  je mag zelf weten wat je wilt invullen hier! Maak je hier niet druk om hoor. Veel liefs, Tover xxx

Silence
Forum|alt.badge.img+6
  • Topper
  • 533 reacties
  • 9 maart 2025

Maakt niet uit, snap ik ook wel. Misschien is het een idee om voortaan een 'X' in te vullen bij een vragenlijst?

Liefs Silence 

nieuwschierig_aapje
Forum|alt.badge.img+4

Hé, ik snap je gevoel over herkend worden wel. Eens met Silence, want je wil natuurlijk niet verkeerde info doorgeven! 

Liefs 

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 maart 2025

Haii,

dankjewel lieve ​@Boterbloempjee  ​@Tover01 😘❤

@Silence ​@nieuwschierig_aapje bedankt❤ .. dat is wel een goed idee, maar ja ik probeer ook wel wat meer gewoon eerlijk te zeggen..🙂❤

Liefs🤗

Diana
Forum|alt.badge.img+5
  • Topper
  • 512 reacties
  • 10 maart 2025

Hoi, ik vind dat je altijd slimme en helpende dingen schrijft.  Dat je niet altijd alles eerlijk invult in de vragenlijstjes is toch niet zo belangrijk.  Jij hebt tenminste een goede reden om niet altijd de hele waarheid te vertellen, in tegenstelling tot een aantal gebruikers hier die dingen beweren waarvan je je kunt afvragen of ze wel 100% kloppen en dat alleen om de aandacht te trekken of zichzelf op te geilen.

Cantaloupe
Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Topper
  • 562 reacties
  • 10 maart 2025

Haii ​@Diana ,

dankjewel, dat is lief❤🤗

Blub
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 92 reacties
  • 10 maart 2025

Heyy lieve ​@Cantaloupe ,

ik denk dat mijn reactie niet meer van toepassing is want sluit me aan bij de rest, je hoeft je er echt absoluut niet rot om te voelen!! Je bepaald zelf wat je zegt en wanneer je dat doet! En niks moet.😘🩷

liefs en knuffel voor jou 🫂❤️

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen