Vraag

Niemand vertrouwen/sh

  • 3 February 2024
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

Reputatie 3
Badge

Heyy

De laaste tijd is mijn leven niet perse slecht maar ook niet perse goed. Ik haal mijn cijfers op en sta elke dag op en heb normale hygiëne etc. Toch voel ik me soort van leeg ofz. De tijd gaat gwn zo snel ik heb 't gevoel alsof alles voorbij me gaat. En dat ik nog ver achter blijf ofz. De afgelopen jaren ben ik ook eigenlijk nooit meer blij geweest zoals vroeger. En ik hen dus een boybestfriend (soortvan) en hij weet van me sh maar ik weet niet.. elke dag heb ik stress omdat hij t weet en ik kan er niet tegen en ik weet dat hij t beste voor me heeft en het nooit zou doorvertellen maar ik kan gwn niet stoppen met stressen en gwn ik “vertrouw” t niet helemaal. En aan de ene kant heb ik zoiets van fuck t leven ik ga gwn niks meer doen maar aan de andere kant wil en moet ik ook doorgaan want anders moet ik ook een therapeut wat ik ook echt niet wil en sorry dat ik onduidelijk ben maar dit is soort van een vent en idk

 

Iemand advies???

Xxx~ anoniem


3 reacties

Reputatie 5
Badge +3

Hii @Anoniem_gurlxx 

 

Ik zou je heel graag willen helpen, maar ik kom er niet uit was SH betekend? Zou je dit nog kunnen uitleggen, zodat ik je daarna wellicht advies kan geven. 

 

xoxox

Reputatie 3
Badge

Sh is self harm ik snij mezelf

Hey ik snap hoe je je voelt en het is echt het naarste gevoel op de wereld. Misschien moet je het er gewoon met him over hebben als je het wilt. Ik denk dat hij het ook wilt. Misschien verander je dan toch al deze kutzooi in een romcom 🙃?

mijn Vader is er achter gekomen vandaag en ik heb nu zo’n naar onderbuik gevoel snap je?? Maar ja ik snap ook precies wat je bedoelt met het leeg voelen. Het is irritant. Maar ja als je wilt praten ik ben hier ❤️❤️

Reageer