Vraag

niemand om mee te dansen

  • 18 April 2024
  • 0 reacties
  • 24 Bekeken

Reputatie 7
Badge +4

Heeeyy, hier ben ik weer na een tijdje. Ff kort de laaste tijd samengevat: ik woon weer thuis en het gaat beter :) ik heb alleen wel ruzie met een goede vriendin mr boeie ohja en ik ben jarig geweest yaayy nu ben ik 15 

Maar weer terug naar waar ik een topic over wil maken. Ik houd heel erg van kpop dansen, maar dat moet altijd alleen, omdat ik niet echt vriendinnen heb waar ik het mee kan doen. Mijn zus houd wel van dansen, maar haat kpop en een vriendin houd er ook heel erg van maar ze is 10 en ik 15 en ze woont nog op de groep, waardoor we niet meer mogen afspreken en tis ook best moeilijk om haar een dans te leren. Ik heb verder ook nie echt vriendinnen die van dansen of kpop houden niet dat ik veel vrienden heb ofzo, best weinig eig.

Maar weten jullie een manier hoe ik aan wat dans vriendinnen kan komen om kpop te dansen? Ik weet dat we hier geen gegevens kunnen geven, dus dat vraag ik ook zeker niet maar weten jullie iets van een manier hoe ik aan zulke vriendinnen kan komen? K voel me namelijk best alleen en t zal dan wel helpen snapjee 

Xx 


0 reacties

Geen reactie

Reageer