Skip to main content

Dat heb ik nu al veel te vaak gehoord. Achter mijn rug om wordt telkens weer (door verschillende mensen) gezegd: “Niemand mag {mijn naam}”.

Ik ben echt bang dat er iets mis is met mijn persoonlijkheid, want het gaat altijd over dezelfde dingen. Ik ben mezelf, maar daar hebben ze kritiek op. Mijn kleding is niet goed, mijn persoonlijkheid (perfectionistje) is niet goed, niks is goed.

En nou is het grootste probleem dat het komt van mensen waar ik het niet meteen van verwacht. Ik weet dat ze niet mijn vrienden zijn, maar niet dat ze zo over me zouden praten. Ik begrijp ook niet waarom je dat doet. Hou je mening alsjeblieft voor jezelf.

Maar nu weet ik dus niet wat ik moet doen om dat van me af te laten glijden, dat lukt me namelijk niet. Weten jullie hoe?

Xx, Mave

Hey @xxmave, dat doen ze waarschijnlijk om 'stoer' te doen. Ik weet zeker dat er niks mis met je is.

Als je jezelf bent, dan is het toch helemaal goed?

Groetjes, @Monkeyboy69


Hey lieve @xxmave,

Ik weet heel zeker dat er helemaal niks mis is met je persoonlijkheid! 🙂 Je bent een geweldige persoon en laat die anderen maar praten! Het maakt niks uit wat ze zeggen hoor;) Waarschijnlijk doen ze dat alleen maar omdat ze denken dat ze leuk zijn... Gewoon negeren! :)

Ik vind het zelf altijd juist heel dapper dat mensen zichzelf zijn:) Laat je niet beïnvloeden door de meningen van anderen!;) 

Wees jezelf en niet zoals anderen willen dat je bent.

Bron van de quote: Pff... Ik denk sowieso google haha en waarschijnlijk pinterest! :P

• Liefs xxx Banaantje ❤


Reageer