Skip to main content
Vraag

niemand kan mij helpen met sh

• January 19, 2026
  • 3 reacties
  • 62 Bekeken

Forum|alt.badge.img

Heyy, ik ben 13 en doe sh als ik stress heb.

Dit is nu best vaak en ik krijg er alleen maar meer stress van. Ik heb eigenlijk elke vorm van hulp zoeken geprobeerd maar niks werkt. Ook met de kindertelefoon chatten helpt niets. Ik heb het gevoel dat geen kant op kan. Ik voel me zo slecht en krijg steeds meer de gedachte dat het allemaal makkelijker zou zijn als ik er niet meer was. Als nu niemand boeit hoe het met me gaat, boeit het toch ook niemand als er niet meer ben. Ook heb ik al geprobeerd met 113 te appen maar dat helpt ook niet. Nu ging ik dit vertellen aan de kindertelefoon en het enige dat zij zeggen is dat ik inderdaad in een lastige situatie zit en dat ze ook niet goed weten wat ik nu moet doen. Heel eerlijk ik zit er helemaal doorheen en ik weet gwn niet meer wat ik moet doen. Ik voel me altijd slecht, ik doe mezelf steeds meer pijn, er zijn nauwelijks moment waarop ik me goed voel en ik denk aan zelfmoord. Mijn hele leven is 1 grote chaos en ik weet niet hoe ik eruit moet komen. 

(bedankt voor het lezen)

3 reacties

DKTBo
Forum|alt.badge.img
  • De Kindertelefoon
  • January 19, 2026

Hoi ​@ikvoerlievermijnnaamnietin ,

Heel goed van je dat je dit vertelt op het Forum! Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

DKTBo (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • January 20, 2026

Jeetje dat klinkt nogal kut en heftig, ik snap dat je er helemaal door heen zit, dat gevoel heb ik ook.

1 grote tip van mij is het tegen je vrienden/ vriendinnen zeggen, of gewoon een docent die je vertrouwd, je kan altijd naar een vertrouwenspersoon gaan bij je op school

Maar onthoud dat er altijd mensen zullen zijn die je missen al je weg bent, en als jij denkt van niet, dan heb je het behoorlijk fout, want je hebt mij nu sowieso ♥ 

Liefss van mijjj

Forum|alt.badge.img
  • Net nieuw
  • January 21, 2026

Hey, dit klinkt best wel naar, ik snap dat je der ff doorheen zit ja.

Ik weet daarom ook niet zo heel goed wat ik moet zeggen maar toch wil ik je laten weten dat er altijd mensen zouden zijn die van je houden. ook al denk je van niet. En het is zeker zwaar maar doorzetten is in dit geval het ding wat je moet doen. dat klinkt makkelijker gezegd dan gedaan. Maar wie weet dat als je door blijft zetten dat je er al bijna bent. het punt dat alles goed komt! en geloof me die komt er, en die komt sneller dan je denkt. niet opgeven want je weet nooit of je er al bijna bent. Blijf sterk!