hoi allemaal,
dit is mijn eerst bericht hier dus ik weet nog niet zo goed hoe alles werkt. maar ik voel met gwn zo kut en k moet het gewoon even kwijt. ik heb het gevoel dat ik thuis mezelf niet mag zijn. elke keer als ik me aan iets irriteer moet ik daar gewoon wat van zeggen want ik weet dat ik het anders niet meer trek en echt heel boos wordt. maar gisteren zei ik er dus weer iets van en werd mijn vader heel boos op me en zei dat er geen zinnig woord uit mij komt en dat ik beter naar mijn kamer kon gaan. hij zei ook: de hele dag dat gechagrijn van jou ik word er niet goed van. terwijl ik gewoon de hele dag vrolijk was
als ik lach vinden ze dat ik raar lach en moet is stil zijn en stoppen. als ik niks zeg ben ik weer ‘lekker gezellig’ als ik chagrijnig ben is het ook niet goed. ik mag dus zegmaar niks.
net zei ik ik ben moe. werd me moeder helemaal boos dat dat niet kon omdat ik heel de dag in bed heb gelegen wat ook helemaal niet waar is. ze zegt dat ze me raar vind en mn ouders zeggen dat ik nooit aardig ben voor iemand in huis. ze zei net dat we te veel van mening verschillen enzo en weet ik wel niet wat maar ik ben er goed klaar mee.
en sorry voor dit jankverhaal maar ik moest het even kwijt
als je zou reageren zou lief zijn
xxx