niemand geeft om me

  • 19 August 2019
  • 27 reacties
  • 491 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey
sorry dat ik zoveel vraag
ik ven het niet waard
maar niemand geeft echt om me als persoon.
Mujn beste vriendin heeft 2 jaar lang tegen me gelogen.
Mijn vader die mag me soms en soms nie
mujn oude vriendinnen spreken amper met me.
Mijn broer is me liever kwijt.
Niemand mag me echt.

Help me.
Ik ben het niet waart.
En dan vragen mensen nog waarom ik klein wonden in mijn rechter pols heb

27 reacties

hey @Kenshin 

 

dus ik voel me wel goed bij deze hulpverlener ze is aardig en snapt me ( dat gevoel heb ik )

ik ga nog naar school maar ik kan me amper concentreren.

ik weet niet of je het al weet maar ik mag niet meer met mijn vertrouwens persoon van op school spreken. niet meer over zelfdoding en automutilatie. ik snap deels waarom ze is bang dat ze foute adviezen geeft. oke uk begrijp dat maar nu moet ik naar leerlingbegleiding en die vertrouw ik van geen kanten. dus ja oke ik wil niet dat die vetrouwens persoon zich slecht gaan voelen door mij maar komop die leerlingbegleiding doet alsof ze me snapt maar ze snapt me niet. met die docnt was dat anders die snapte me volledig. 

 

Fijn dat je je goed voelt bij je hulpverlener. Ook goed dat je nog naar school gaat. Hier draait het in mijn ogen minder rond de leerstof, maar eerder rond het feit dat je, door naar school te gaan, minder vaak alleen bent. 

 

Wat jammer dat je niet meer met die docent mag praten. Ook pech dat de leerlingenbegeleider je niet lijkt te begrijpen. Het kan inderdaad niet met iedereen klikken. 

 

Gr. Kenshin

Reageer