Meer hulp Meldknop.nl Bel gratis en anoniem 0800 - 0432 of chat
13-18

niemand geeft om me

• 19 augustus 2019
  • 14 reacties
  • 124 Bekeken

Reputatie 1
Badge +3
Hey
sorry dat ik zoveel vraag
ik ven het niet waard
maar niemand geeft echt om me als persoon.
Mujn beste vriendin heeft 2 jaar lang tegen me gelogen.
Mijn vader die mag me soms en soms nie
mujn oude vriendinnen spreken amper met me.
Mijn broer is me liever kwijt.
Niemand mag me echt.

Help me.
Ik ben het niet waart.
En dan vragen mensen nog waarom ik klein wonden in mijn rechter pols heb

14 reacties

Reputatie 5
hey

ik weet niet zo goed hoe ik je hier mee kan helpen.
dat komt toen ik vond dat iemand om mij gaf kon niemand door dringen dat mensen wel om mij geven.

veel mensen geven om je zonder dat je dat weet. er zijn ook mensen waar je ruzie mee hebt. of geen goede band met je hebben. kunnen nog steeds om je geven.

en nog 1 dingetje.
ik geef om je!
ik ken je niet maar ik geef echt om je!

groetjes
blue
Reputatie 1
Badge +3
Hey blue

ik ben het echt allemaal nie waard
mijn mama die is boos om me omdat amper iets zeg
mijn ouders zijn gescheiden
komaan wier geeft om rimand die amper iets zegt en heel snel weent
Reputatie 2
Hoi

Waar heeft je beste vriendin over gelogen? Misschien had dat een reden.

Je mag vragen wat je wil en je bent het wel waard. Ik weet zeker dat er mensen zijn die om je geven.
Ik heb ook vaak het idee dat niemand om me geeft maar ik weet dat er wel mensen zijn die om me geven alleen laten ze dat niet altijd zien, net zoals ik dat ook niet altijd aan hun laat zien.
Ik denk dat je vader echt wel om je geeft ook op de momenten dat jij denkt van niet.
Waarom denk je dat je broer je liever kwijt is? Misschien geeft hij ook wel om jou. Je bent tenslotte zijn zusje.

En ik hou ook van je, je bent het echt waard ook al denk je zelf van niet.

Als je hulp wil kan je ook naar een psycholoog of vertrouwenspersoon op school. Daar kan je er over praten en dan kunnen ze jou helpen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤️
Badge +1
Hey
hai

vraag zoveel als je wilt, ik ben blij je te kunnen helpen.

ik ven het niet waard

Je bent het waard

Ik weet zeker dat mensen om je geven, ik geef in ieder geval om je.

Mag ik vragen waar over, misschien deed ze het omdat ze dacht dat het beter was voor jou en haar. Mensen doen vaak foute dingen met goede bedoelingen.

Misschien weet hij soms niet hoe hij het op de goede manier moet uiten, als ik jou was zal ik het gesprek met hem aangaan.

Het kan dat ze het moeilijk vinden het gesprek te beginnen, spreek een keer met ze af. Ga wat leuks doen met ze.

Hij geeft vast wel om je.

Niemand mag me echt.

Ik mag je en vast nog veel meer mensen.

Help me.

graag.
Ik ben het niet waart.

dat ben je wel ❤️

Alsje- alsje- alsjeblieft probeer te stoppen wanneer je nog kan. Ik weet dat het je nu waarschijnlijk nog niet zoveel uit maakt, maar please vind een andere manier om je gevoelens te verwerken.

liefs van mij
Hoi

Wat naar dat je het gevoel hebt dat niemand om je geeft. Zoals je in bovenstaande reacties reeds kon lezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk wél een hoop mensen die om je geven. Niet iedereen weet dat te uiten op een manier die tot je doordringt, maar de kans is groot dat ze niet zonder je zouden kunnen.

Hoewel ik je enkel via het forum ken, ben ik om je gaan geven. Je lijkt me een lief, aardig en kalm persoon, iemand die anderen kan liefhebben. Je vertelt weliswaar gevoelig te zijn, maar dat is niet per se negatief. Ik geloof dat iemand die heel gevoelig is voor verdriet en pijn, ook extra gevoelig is voor blijdschap en liefde.

Als quote zette je het volgende neer: 'Er bestaat geen ladder die lang genoeg is voor mijn put.' Wat jammer dat je dit gevoel hebt. Ik hoop dat je, eventueel met de steun van het forum, vroeg of laat de persoon zal ontmoeten die je een hand zal aanreiken om je uit die put te helpen. Je verdient geluk, en ik hoop dat ook jij dat in zal zien.

Groetjes
Kenshin
Reputatie 5
hoi

je zij dat je moeder boos is omdat je amper dingen zegt wat er in je om gaat. ik denk dat ze het misschien op een botte manier zij. mensen zeggen vaker als ze om je geven op een botte manier dat je nooit dingen vertelt. dat willen ze weten want ze willen dat het goed met je gaat. dus dan geven ze om je.

je ouders zijn gescheiden... nou ik kan je 1 ding met zeker heid zeggen. ze zijn denk ik onderanderen uit elkaar te gaan om minder ruzie te maken voor jou geluk (dus weer een bewijs dat ze om je geven)

je vroeg wie er om iemand geeft die amper dingen zegt. en gevoelig is.
ik ben gevoelig en zeg amper dingen. en ik heb mensen die om mij geven. dus jij ook!
ik dacht dit vroeger ook echt waar.

groetjes
blue
Reputatie 1
Badge +3
Hoi

Wat naar dat je het gevoel hebt dat niemand om je geeft. Zoals je in bovenstaande reacties reeds kon lezen, zijn er hoogstwaarschijnlijk wél een hoop mensen die om je geven. Niet iedereen weet dat te uiten op een manier die tot je doordringt, maar de kans is groot dat ze niet zonder je zouden kunnen.

Hoewel ik je enkel via het forum ken, ben ik om je gaan geven. Je lijkt me een lief, aardig en kalm persoon, iemand die anderen kan liefhebben. Je vertelt weliswaar gevoelig te zijn, maar dat is niet per se negatief. Ik geloof dat iemand die heel gevoelig is voor verdriet en pijn, ook extra gevoelig is voor blijdschap en liefde.

Als quote zette je het volgende neer: 'Er bestaat geen ladder die lang genoeg is voor mijn put.' Wat jammer dat je dit gevoel hebt. Ik hoop dat je, eventueel met de steun van het forum, vroeg of laat de persoon zal ontmoeten die je een hand zal aanreiken om je uit die put te helpen. Je verdient geluk, en ik hoop dat ook jij dat in zal zien.

Groetjes
Kenshin

hey kenshin

ik ben het echt allemaal niet waard geloof me

ik ben heel ondankbaar tegenover mijn ouders
ik wil soms gewoon dood zijn
dat niemand op mij kwaat is dat er niemand is die mensen pijn doet.
ik droom vaak dat ik moet kiezen tussen mensen en dan kies ik altijd voor mezelf het is dan pijnelijk.
ik ween gewoon teveel mijn moeder is boos op me omdat zij denkt dat er niks met mij aan de hand is en dat ik me aanstel en te vlug dingen geloof van op het internet. ( dat gaat over hsp) het haalt me zo naar beneden door de scheiden tussen mijn ouders heb ik al een heel laag zelfvertrouwen en door die dingen aat het nog meer naar beneden en dan een paar lieve woorden helpen echt niet om terug naar boven te komen.
ik ben gewoon klaar met leven soms.
iedereen zou gelukkiger zijn zonder mij.

groetjes 😥
Reputatie 1
Badge +3
hoi

je zij dat je moeder boos is omdat je amper dingen zegt wat er in je om gaat. ik denk dat ze het misschien op een botte manier zij. mensen zeggen vaker als ze om je geven op een botte manier dat je nooit dingen vertelt. dat willen ze weten want ze willen dat het goed met je gaat. dus dan geven ze om je.

je ouders zijn gescheiden... nou ik kan je 1 ding met zeker heid zeggen. ze zijn denk ik onderanderen uit elkaar te gaan om minder ruzie te maken voor jou geluk (dus weer een bewijs dat ze om je geven)

je vroeg wie er om iemand geeft die amper dingen zegt. en gevoelig is.
ik ben gevoelig en zeg amper dingen. en ik heb mensen die om mij geven. dus jij ook!
ik dacht dit vroeger ook echt waar.

groetjes
blue

hey

ik vraag me eht nog altijd af.

ik mijn moeder is boos op me omdat ik ook volgens haar dingen te snel geloof.
dan gaat het over die hsp.
ik wil sosm gewoon niet leven mensen liegen tegen me.
ik neem alles veel zwaarder op dan dat het is.
ik heb gewoon een kut leven ik wilde dat ik als ander persoon was geboren dat ik positiever was want ik zit in mijn hoofd alleen maar slechte dingen tegen mezelf te zeggen.
ik wilde dat ik dankbaarder was dat ik dingen anders zag.
ik wil een ander persoon zijn.
om wie ik zelf hou.

groetjes
Reputatie 1
Badge +3

Heyhai

vraag zoveel als je wilt, ik ben blij je te kunnen helpen.

ik ven het niet waard
Je bent het waard

Ik weet zeker dat mensen om je geven, ik geef in ieder geval om je.

Mag ik vragen waar over, misschien deed ze het omdat ze dacht dat het beter was voor jou en haar. Mensen doen vaak foute dingen met goede bedoelingen.

Misschien weet hij soms niet hoe hij het op de goede manier moet uiten, als ik jou was zal ik het gesprek met hem aangaan.

Het kan dat ze het moeilijk vinden het gesprek te beginnen, spreek een keer met ze af. Ga wat leuks doen met ze.

Hij geeft vast wel om je.

Niemand mag me echt.
Ik mag je en vast nog veel meer mensen.

Help me.
graag.

Ik ben het niet waart.
dat ben je wel ❤️

Alsje- alsje- alsjeblieft probeer te stoppen wanneer je nog kan. Ik weet dat het je nu waarschijnlijk nog niet zoveel uit maakt, maar please vind een andere manier om je gevoelens te verwerken.

liefs van mij

hey
dankje voor je antwoord maar ik snap niet wat je bedoelt met je laatste zin echt waar niemand geeft om me.
geloof me.
ik ben te gevoelig ik ben te negatief wie wil daar nu bevriend mee zijn iemand die zichzelf e heletijd afkraakt en andere beter vind ( dat is een feit andere mensen zijn ook beter)

groetjes
Reputatie 1
Badge +3
Hoi

Waar heeft je beste vriendin over gelogen? Misschien had dat een reden.

Je mag vragen wat je wil en je bent het wel waard. Ik weet zeker dat er mensen zijn die om je geven.
Ik heb ook vaak het idee dat niemand om me geeft maar ik weet dat er wel mensen zijn die om me geven alleen laten ze dat niet altijd zien, net zoals ik dat ook niet altijd aan hun laat zien.
Ik denk dat je vader echt wel om je geeft ook op de momenten dat jij denkt van niet.
Waarom denk je dat je broer je liever kwijt is? Misschien geeft hij ook wel om jou. Je bent tenslotte zijn zusje.

En ik hou ook van je, je bent het echt waard ook al denk je zelf van niet.

Als je hulp wil kan je ook naar een psycholoog of vertrouwenspersoon op school. Daar kan je er over praten en dan kunnen ze jou helpen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.
Liefs Lexy❤️

hey

dankje voor je antwoord.

lijn vriendin heeft altijd gelogen tegen me over dat ik haar allerbeste vriendin ben.
ze heeft het zelf tegen mij gezged.
ze heeft ook gelogen dat ze dingen van vroegr geloofde.
dingen die wij hadden gemaakt.

ik voel me gewoon niks waard en dat ben ik ook.

groetjes
Hey

Wat zijn deze gedachten streng voor je. Ik vind het jammer dat jij jezelf door deze gedachten niet lijkt te kunnen waarderen.

Het is moeilijk om in te zien dat anderen van je houden, wanneer je in de eerste plaats niet van jezelf houdt. Daarom lijkt het me verstandig om bij het bezoek aan de huisarts voor je hsp, ook te vermelden dat je weleens diep ongelukkig bent.

Er bestaat hulp die je aanleert hoe je positiever in het leven kan staan. Wanneer jij positiever leert kijken naar jezelf, is de kans groot dat je zal inzien dat ook anderen jouw weten te waarderen.

Zou je het zien zitten om de negatieve gedachten die je ervaart, te delen met de huisarts?

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +3
hey kenshin

ik vind het erg moeilijk om over mijn gevoelens te spreken
en ik wil dat niet met haar delen.
ik kan mezlf wel redden.

groetjes
Moest je een gesprek over je gevoelens lastig vinden, zou je de huisarts kunnen mailen. Dat mailtje zou ze kunnen doornemen voor de consultatie, zodat ze een idee heeft van wat er in je omgaat. Hoe meer de huisarts van je weet, hoe doelgerichter ze je zal kunnen helpen.

Gr. Kenshin
Reputatie 1
Badge +3
hey

ik wil niet dat mijn huisarts er van weet.
ik spreek er met dei docent over en ik ga echt niet met een huisarts daarover praten ik weet dat ze beroepsgeheim hebben maar ik vertrouw haar niet.

Reageer