Niemand geeft meer om me

  • 30 December 2021
  • 2 reacties
  • 70 Bekeken

Badge

Ik ben een meisje van 14 jaar. Ik heb echt een vreselijk leven op dit moment. Ik heb nu amper vrienden. Het is echt verschrikkelijk om te weten dat iedereen ineens een probleem met je heeft. En het doet nog meer pijn om het niet van die persoon zelf te horen. Het vreet me gewoon op. De pijn die ik vanbinnen heb. Soms kan ik echt gewoon niet meer. Ik dacht dat het wel zou stoppen als ik vakantie heb, maar jammer genoeg gaat het dan gewoon online door. Een klasgenoot pestte me online en toen had ik een vriendin van mijn zus die hem confronteerde, maar het is niet opgelost. Zodra school weer begint is het allemaal weer hetzelfde liedje. Iedereen negeert me dan weer. Ik heb besloten dat verdriet voor te zijn en heb iedereen van school geblokkeerd op de app. Ik ben er klaar mee. Ik wil niet meer voelen hoe ze naar me kijken.


2 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Essie ,

Wat goed dat je een topic plaatst! We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 7
Badge +9

Ik weet hoe het voelt ik leef in een andere situatie die ook niet makkelijk is dus je kan twee dingen doen één je kan met je ouders of je verzorger praten of als dat niet kan om wat voor reden dan ook op school loop er sowieso iemand met geheim houding pleeg ga naar diegene toe 

Reageer