Skip to main content

So hey 

Zoals sommige mensen mss weten heb ik ni echt zin om nog te leven kben alles gwn zo beu

er is bv een groep jongens die mij inmekaar willen slagen omdak me een meisje samen ben da 2 jaar jonger is dan mij

of mijn moeder die dagelijks tege mij roept en MIJN VADER ZIJN ZELFMOORD OP MIJ STEEKT

overlaats had ik een mes vast voor gwn een stuk vlees te snijen en ik was aant twijfelen of ik men moeder zou neersteken of gwn da vlees zou snijen (kheb da vlees gesneeien he geen zorgen ze)

dan de dag erna scheld men zus me weer uit voor loser enzo dan ga ik naar school waar ik zo goe als heel de dag word lastig gevallen door buitelanders ( ik ben geen racist he) dan kom ik thuis dan begint men moeder weer te roepen tegen mij

 dus ja da was het dan ongeveer dag he mensen en spijtig genoeg tot morgen

 

( deel van de tekst weggehaald door De Kindertelefoon vanwege regel 6, zelfmoordmethoden of aankondigingen van zelfmoord worden verwijderd omdat het triggerend of choquerend kan werken voor anderen )

dat is echt heel erg. Als je ooit iemand nodig heb om te praten dan reageer je hier gewoon op he


Hoi @1992_thunderdome ,

 

echt naar om te lezen dat je moeder zo tegen je doet,  en dat je erover denkt om zelfmoord te plegen. Het klinkt alsof er veel gebeurt in jouw leven. Als je wil dan kan je eens met De Kindertelefoon bellen of chatten, dat kan dagelijks van 11 tot 21 uur. Ook kan je bellen of chatten met www.113.nl om over je zelfmoordgedachten te praten, zij zijn de hele nacht en dag geopend. Zou het kunnen dat je in België woont, aan je woorden te zien? Dan kan je bij de Vlaamse zelfmoordpreventie hulplijn terecht via Op zoek naar hulp? | Zelfmoord 1813 .

 

Veel sterkte gewenst,

 

groetjes Marieke / De Kindertelefoon


Reageer