Skip to main content

Het is 2020! Allereerst wil ik iedereen een gelukkig nieuwjaar wensen! Mag dit jaar veel goeds brengen! We beginnen dit jaar een nieuwe decade. "Dit jaar wordt anders. Dit jaar wordt beter. Dit jaar wordt ik beter." Althans dat probeer ik mezelf wijs te maken. En met die gedachten ging ik 2020 in. Toen ik de volgende dag wakker werd besefte ik dat alles nogsteeds hetzelfde was. Just the same sh*t different year. Ik voelde me zo dom dat ik dacht dat er op magische wijze iets zou veranderen ofso. Was er maar een knop om alle dingen die in het vorige decade zijn gebeurd te vergeten, maar helaas bestaat deze niet. Ik voel me nog steeds niet gelukkig, ben nog steeds niet tevreden over mijn leven en belangrijker.... ben nog steeds niet tevreden met mezelf.

In iedergeval heb ik wel een paar goede voornemens, namelijk:

- Ik ga beter mijn best doen op school. (Mijn cijfers zijn namelijk erg achteruit gegaan.)
- Ik wil meer gaan sporten. (Ik denk erover na om naast mijn sport te gaan hardlopen. Ik begin met 2x in de week. Ik moet alleen tijd vrij zien te maken.)
- Ik wil gezonder leven!!! (Ik wil stoppen met het drinken van cola bij het ontbijt of het eten van snoep in de ochtend. Ik eet veel ste veel fastfood. Verder ben ik echt heel erg verslaafd aan suiker. Ik ga hier ook binnenkort een topic of schrijven.
- Ik wil meer helpen in het huishouden. (Zodat mijn ouders misschien een keer blij met me zijn.)
- Ik wil meer voor mezelf opkomen. (Ik laat me misbruiken door iedereen. Mensen lopen vaak over me heen. Waarschijnlijk maak ik hier ook een topic over.)
- Ik wil meer 'echte' vrienden maken. 
- Ik wil mijn leven op orde krijgen.
- ik wil weer gelukkig zijn.

Dat zijn dus mijn goede voornemens. Hebben jullie tips over hoe ik deze het best kan bereiken? Ik ben trouwens ook erg benieuwd in jullie voornemens ;)

Hallo Anoniem16jaar :)

Uhm, niet om je te beledigen maar een decade is 10 dagen, je bedoeld een decennium denk ik. Goede voornemens trouwens, je kunt je ouders vragen of je vrienden vragen om je te helpen met je goede voornemens. Mijn goede voornemens zijn:

• Meer vrienden proberen te krijgen (meer naar sociale gelegenheden toegaan).
  • Een hoger cijfer proberen te staan voor Wiskunde (2.4) nu.
  • Ik ga proberen meer te focussen op schoolwerk en minder snel afgeleid worden.
  • Actief blijven op dit forum en nog meer mensen helpen :) 

-Dr8gon99

(12 jongen) 

Weetje je moet gewoon  van je zelf houden je bent prachtig slim gewoon te veel om op te noemen. Dat zijn veel dingen om van je te houden ik heb een hele lange tijd zelfmoord willen plegen (nog steeds wel) maar door in me zelf te gaan geloven dat ik het wel kan lukt of stel een doel in, mijn doel is om later politie agent rang:hoofdagent te worden en dat doel wil ik halen dus blijf ik doorgaan.  

Sorry als je het niet helpt heb niet veel ervaring met dit soort dingen maar suc6

Hallo Anoniem16jaar :)

Uhm, niet om je te beledigen maar een decade is 10 dagen, je bedoeld een decennium denk ik.

Je hebt gelijk een decade (op zijn Nederlands) is inderdaad 10 dagen. Ik bedoelde decade als in het Engels. Dat betekent namelijk een decennium. Haha, ik praat altijd een beetje Nederlands en Engels door elkaar. I know het is soms  verwarrend. 

Goede voornemens trouwens, je kunt je ouders vragen of je vrienden vragen om je te helpen met je goede voornemens.

Dankjewel, maar ik heb niet echt vrienden 😞 en met mijn ouders heb ik echt geen sterke band.

Mijn goede voornemens zijn:

• Meer vrienden proberen te krijgen (meer naar sociale gelegenheden toegaan).
  • Een hoger cijfer proberen te staan voor Wiskunde (2.4) nu. Ik sta ook best laag in wiskunde. Het is allemaal zo moeilijk :( 
  • Ik ga proberen meer te focussen op schoolwerk en minder snel afgeleid worden. Haha deze kan bij mij ook op de lijst.
  • Actief blijven op dit forum en nog meer mensen helpen :)

Goede voornemens, I like them! Ik hoop dat je ze allemaal bereikt. En heel erg bedankt voor je reactie!

-Dr8gon99

(12 jongen) 

Weetje je moet gewoon  van je zelf houden je bent prachtig slim gewoon te veel om op te noemen. Dat zijn veel dingen om van je te houden ik heb een hele lange tijd zelfmoord willen plegen (nog steeds wel) maar door in me zelf te gaan geloven dat ik het wel kan lukt of stel een doel in, mijn doel is om later politie agent rang:hoofdagent te worden en dat doel wil ik halen dus blijf ik doorgaan.  

Nicee, politieagent is echt heel tof. Ik heb zelf nog niet echt doelen of een concreet idee wat ik later wil doen. En ik zit al in mijn examenjaar help....

Sorry als je het niet helpt heb niet veel ervaring met dit soort dingen maar suc6

Je reactie helpt wel hoor, ik ben al blij dat je überhaupt moeite hebt gedaan om te reageren ;)

- Ik wil meer gaan sporten. (Ik denk erover na om naast mijn sport te gaan hardlopen. Ik begin met 2x in de week. Ik moet alleen tijd vrij zien te maken.)

Hai hier heb ik wel een tip voor, probeer het vast in te plannen en het liefst met iemand anders te doen en dus wekelijks op vaste dagen afspreekt dit  te doen. Omdat je er dan veel makkelijker heen gaat en het dus minder snel overslaat. Als je het een keer over slaat is het niet zo erg, maar het lastige ervan is dat het een gewoonte wordt. Als er iemand rekent op je aanwezigheid, zal je minder snel niet gaan omdat het weer niet optimaal is of je gewoon geen zin hebt.

Xx me.

Hai hier heb ik wel een tip voor, probeer het vast in te plannen en het liefst met iemand anders te doen en dus wekelijks op vaste dagen afspreekt dit  te doen. Omdat je er dan veel makkelijker heen gaat en het dus minder snel overslaat. Als je het een keer over slaat is het niet zo erg, maar het lastige ervan is dat het een gewoonte wordt. Als er iemand rekent op je aanwezigheid, zal je minder snel niet gaan omdat het weer niet optimaal is of je gewoon geen zin hebt.

Xx me.

Dankjewel voor de goede tip! Ik moet alleen nog even kijjen met wie aangezien ik geen vrienden heb haha. 

Heb je nog goede voornemens?

Xx me.

Dankjewel voor de goede tip! Ik moet alleen nog even kijjen met wie aangezien ik geen vrienden heb haha. 

Heb je nog goede voornemens?

Het hoeven ook geen vrienden te zijn, het kan natuurlijk ook familie zijn. 

Ik zelf heb niet echt voornemens behalve dat ik over wil gaan en gewoon wat lekkerder in mijn vel wil gaan zitten. Al zou wat afvallen ook niet verkeerd zijn :)

Reageer