nergens meer zin in

  • 16 May 2022
  • 3 reacties
  • 60 Bekeken

Badge

Ik weet niet wat er aan de hand is met me, maar ik heb gwn helemaal nergens meer zin in hoe hard ik ook me best doe.  Ik ben ook niet meer zo vrolijk als normaal en ik irriteer me veel sneller dan normaal. Ook ben ik opeens veel rustiger en me vrienden zijn altijd druk vrolijk en hyper en nu ben ik zelf rustig en dan vind ik me vrienden ook irritant als ze zo doen terwijl ik normaal ook gwn druk ben enz . Ik weet ook niet echt hoe ik het moet uitleggen maar ik baal gwn dat ik nergens meer zin in heb en dat ik daarom ook zo chagrijnig ben. Wat kan ik hier tegen doen?


3 reacties

Hey @Dgagahajzkiayegsnalai , 

wat vervelend dat je hier last van hebt. 

Hoe gek het ook klinkt kan dit ook aan je ‘ hormonen ‘ liggen. Als die een beetje aan het rommelen zijn heeft dat ook een uiteindelijke uitwerking op jou. 

Vaak helpt een goede structuur je om hierdoor heen te komen zoals; zelfde tijden naar bed gaan, voor jezelf de dag er voor bedenken wat je die volgende dag gaat doen ( doelen maken ) , etc. 

Ook leuke dingen blijven doen is erg belangrijk, niet je eigen gaan afzonderen van de buitenwereld. En leg het aan je vrienden uit hoe je je voelt zodat ze je een kunnen gaan begrijpen, en rekening kunnen houden met je. 

En misschien een ‘ uitlaatklep ‘ gaan zoeken? Zoals bijvoorbeeld te gaan sporten, wandelen, muziek maken noem maar op, iets wat het beste bij jou past. 

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt. 

Zo niet mag je altijd me contacten via hier met een @.  

 

Groetjes, 

 

Just Helping. 

Reputatie 4
Badge +1

Hey @Dgagahajzkiayegsnalai 

Dit komt door de puberteit, en door je hormonen. Dit heeft iedereen eig wel, je verandert gewoon en dat is heel normaal :)

Leuke dingen doen helpt (afleiding),voorbeelden zijn sporten(je sport), hobby's doen, muziek luisteren. Kijk gewoon wat jij leuk vind en wat bij jouw past.

Hopelijk heb ik je een beetje kunnen helpen!

Veel liefs

Mijnproblemen

Reputatie 1
Badge

Ik herken me erg in je probleem. Ik heb niet echt advies maar misschien kan je eens kijken of je mogelijk een burnout hebt ofzo

Reageer