Skip to main content

Hi,

Ik ga dit topic in het Engels typen want zo kan ik beter mijn gedachtes en gevoelens uiten, ik hoop dat jullie dit niet erg vinden.

 

So much is happening in my life and none of it is positive. For example: My boyfriend is cheating on me (he doesn't know that I know) but I don't want to confront him about it because I still love him and I dont want to lose him but he doesnt care about me or my feelings at all.
I also have all of these negative thoughts that keep getting worse, I experience weird thoughts and feelings (I literally dont know how to explain everything) I think I have bpd (or something else) because sh!t just doesnt feel right or okay, I overthink 24/7 and it's killing me. I'm just so tired and I am actually going to kill myself I just need to make a plan and set a date and then it's final. And I cant tell anyone about my feelings because they dont believe me and they just think that I'm an attention seeker.

Hoi @Everything_Isla ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit en dat er een hoop dingen aan de hand zijn in je leven. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 


Neee alsjeblieft, maak er geen einde aan je moet echt hulp zoeken <3


Doe dat niet, het is moeilijk en het neemt geduld om over zo’n situatie te komen. Maar zoek alsjeblieft hulp, ik weet niet of je het al met je ouders hebt geprobeerd maar ze zullen je gerust begrijpen. Zo niet moet je naar een leerkracht / mentor gaan en die je situatie uitleggen. of, zoals @Renske H  zegt, naar 113 zelfmoord preventie te gaan of de kindertelefoon bellen.


Misschien niet wat je wil horen maar ik zou als eerste dat vriendje van je dumpen. Van dat soort cheaters word je alleen maar ongelukkig.

Zoek verder hulp bij een professional. Het is echt nog niet te laat om eruit te komen, ook al voelt dat nu misschien niet zo.


Reageer