Hoi,
Ik ben een meisje dat hulp zoekt.
Ik heb over school en over vriendschap veel negatieve gedachtes. Ik wil daarvan af. Heeft iemand een idee hoe ik daarvan af kom? Of ze even los kan laten.
Groetjes,
EmmakokfanEva.
Hoi,
Ik ben een meisje dat hulp zoekt.
Ik heb over school en over vriendschap veel negatieve gedachtes. Ik wil daarvan af. Heeft iemand een idee hoe ik daarvan af kom? Of ze even los kan laten.
Groetjes,
EmmakokfanEva.
Dingen doen die je leuk vindt?
Groetjes mij @anoniemxv
Dingen doen die je leuk vindt?
Groetjes mij @anoniemxv
Bedankt voor de tip,
Alleen lukt dat momenteel niet want ik zit een een of andere Mental Break down of zo.
Groetjes,
EmmakokfanEva
haii
je kan over je mental breakdown praten als je dat wilt, misschien helpt dat
ik zit nu ook precies in dezelfde situatie zoals jou met die negatieve gedachtes. misschien zou je proberen om afleiding te kunnen zoeken, bijvoorbeeld snel je huiswerk maken en dan muziek luisteren, tekenen, wandelen ect. voormij zelf vind ik het wel fijn om erover te praten waar ik mee zit met iem die ik vertrouw en op pinterest quotes opzoeken, volgensmij kan je het vinden als je hopecore intypt of it girl/ girlboss quotes.
hoopt dat dit helptt success
xxx
Hoi secretlife_ofme,
Bedankt voor de tips, ik praat wel vaker met mijn wiskunde docente over school en over mijn vriendinnen enzo, dat helpt wel alleen mis ik mijn wiskunde docente op dit moment super hard. Zij zit namelijk thuis tot het einde van het schooljaar waarschijnlijk omdat ze geopereerd is aan haar knie. En de invaller is verschrikkelijk. Hij kan niet uitleggen en ziet het niet als je een vraag hebt en hij kan geen orde houden.
Als je vaker samen wil praten over onze gevoelens kan dat,
Liefs,
EmmakokfanEva.
ja voor mij ook herkenbaar, mn vriendinnen hebben me ingewisseld voor mijn beste vrienden.
beetje raar maar voor mij werkte het toen ik een filmpje zag van tom felton: sindsien heb ik elke keer als er iets negatiefs gebeurde gewoon filmpjes van tom gekeken en het werkte altijd
DUSSS: zoek iets of iemand waartegen jij kan praten maar degene nooit terugpraat
en ja dat klinkt mentaal gestoord maar het werkt echt
Hoi GetrouwdMetTomFelton,
Fijn om te horen dat ik niet de enige ben met zo'n gevoelens en bedankt voor de tip.
Groetjes,
EmmakokfanEva.
Hai,
Probeer afleiding te zoeken, ga dingen doen die je wel leuk vindt. Focus op jezelf. Zorg ervoor dat je je goed voelt als je alleen bent, dat je van jezelf houdt en dat het je niet meer boeit wat anderen van je vinden. Probeer het van bovenaf te bekijken, alsof je met een trap een verdieping hoger gaat. Komt goed!!
Xx Blue
Hoi blue,
Bedankt voor je lieve reactie, hoop dat het helpt.
Liefs,
EmmakokfanEva.
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.