Skip to main content

Hoi!
Na mijn laatste forum toen ik had gezegd over medicijnen enzo innemen, ben ik naar mijn therapeut gegaan en wij hebben daar op de praktijk '’CBD olie'’ uitgeprobeerd. Omdat ik nog een beginner ben moest ik eerst op een veilige manier uitproberen dus 5% en dan 2x per dag om te kijken of ik het aan kan. Zodra ik merk dat ik het aankan mag ik het tijdens wakker worden, middageten, avondeten en naar het bed gaan innemen. 
Zoals een feit is CBD olie eigenlijk voor het hele systeem dus het helpt overal voor, maar de reden dat ik dat ingenomen heb is omdat ik al een tijdje (er is geen diagnose vastgesteld maar om toch even een naam te benoemen) aan dwanggedachten leid. Er komen steeds ongewenste gedachten in me op zonder dat ik ze zelf op zoek. Maar omdat ik dit al heel lang in mijn hoofd heb gehad is het dus een gewoonte geworden.  Maar door de CBD olie hoop ik dat ze weggaan. Maar ik moet er zelf ook niet de hele tijd aan gaan denken, maar ik vind dat echt lastig! Hoe denk ik daar niet meer aan met behulp van CBD olie?
Hebben jullie ervaring? Met cbd olie? Of denken jullie net als ik dat ik de tijd moet geven omdat ik die dwanggedachtes best lang in mijn hoofd heb gehad dus dan met behulp van cbd worden ze vanzelf minder en gaan ze uiteindelijk wel weg… Maar als dat zo is, hoe kan ik er zelf ook voor zorgen dat ik er niet de hele tijd aan blijf denken?

Heyy

Wat vervelend voor je zeg! 

Ik denk dat je met een goeie afleiding al ver komt. Probeer een nieuw computer spel uit. Maak nieuwe vrienden, ga iets doen wat je nog nooit eerder hebt gedaan. In iedergeval iets afleidend. 

Als dit niet helpt kun je ook nog naar youtube naar psych2go gaan. Het is wel engels. 

Typ in elk onderwerp dat jij hebt of wat jou kan helpen en bekijk een fideo. Psych2go heeft een hele fijne mannier van videos maken. 

Xxx


Reageer