Vraag

Neef zat aan me

  • 5 January 2022
  • 1 reactie
  • 340 Bekeken

Badge

HeyHey,

 

Tijdens oud en nieuw was ik bij familie ( er waren ook wat vrienden). Het was echt een hele leuke avond. Ik dronk zelf ook gezellig alcohol mee en voelde het op een gegeven moment best wel. Rond een uur of 02:00 waren er al heel wat mensen naar huis maar ik stond nog samen met mijn neef ( hij is een stuk ouder namelijk 43) en nog wat mensen buiten. Hij was goed bezopen en begon best wel dicht naar mij toe te komen. Bijvoorbeeld een arm om me heen enzo. hij zat op een bankje voor de vuurton en trok me naar hem toe zodat ik op zijn schoot zat. Ik denk ja er kan nu toch niet zoveel gebeuren dus prima. Maar hij trok ineens mn hemdje los en ging met zijn hand over mijn rug heen en probeerde mijn BH los te maken. Nu voel ik mij sws niet echt prettig bij hem omdat ik weet dat hij best wel losse handen heeft naar meiden toe, maar ik was zelf ook wat losser omdat ik alcohol had gedronken. Dus ik pakte zijn hand weg en zij dat hij die bij zich moet houden. vervolgens zat hij aan mn borsten en gaf hij mij een kus. Ik dat wtf is dit en ben zonder iets te zeggen weg gegaan. 

Ik merk dat ik me hier helemaal niet prettig bij voel maar ik weet ook dat hij veel drank op had dus het waarschijnlijk toch niet meer weet. 

Wat kan ik doen??


1 reactie

Reputatie 7
Badge +14

Heyy @Bernice_04

Wat naar dat je dit hebt meegemaakt… 

Ik denk dat het het beste is om naar de site van slachtoffer hulp te gaan. Zij kunnen je verder helpen. Ook zou ik aangifte doen (misschien met behulp van slachtofferhulp als je het eng vind) en het aan een vertrouwenspersoon (bijvoorbeeld je vader, moeder, mentor, beste vriendin) vertellen.

Ook kun je elke dag van 11:00 tot 21:00  met de kindertelefoon bellen naar 0800-0432 of chatten

Heel veel sterkte, en ik hoop dat je hier wat aan hebt! Hou je ons op de hoogte van hoe het met je gaat? :) 

xx Eenmeisje004 

Reageer