Skip to main content

Hoi allemaal! In mijn vorige topic schreef ik dat ik geen contact meer mocht hebben met mijn moeder van mijn vader. Dat ga ik ff iets uitgebreider uitleggen:

Mijn moeder werd vorige week maandag positief getest op het coronavirus.

Dat hoorde ik via mijn vader i.p.v. mijn moeder.

Mijn vader vond dat ik gewoon naar huis kon, en ik ook.

Maar mijn moeder zei de hele tijd: Nee, je kan niet naar huis omdat ik positief getest ben en in thuisisolatie zit.

Toen die dag daarna (nadat mijn moeder positief was getest en het 5 dagen geleden was dat ik mijn moeder voor het laatst zag) heb ik me laten testen op corona in Amsterdam.

Die uitslag was negatief. En daar was ik gewoon blij mee. Maar toen werd ik diezelfde avond ineens gebeld door een van de begeleiders van mijn wekelijkse woensdagmiddagclub. 

Ik dacht van: Hè, waarom belt zij mij? (Ik noem haar ff Sarah!)

Ze vroeg of mijn vader in de buurt was en ik zei ja zonder te vragen waarom ze eigenlijk belde.

Ondertussen bleek dus dat mijn zus mijn casemanager (dat is iemand die jouw vaste begeleider is bij Carehouse) had gemaild. Maar mijn casemanager was op vakantie dus die andere begeleidster vertelde mij dat als iemand het e-mail adres van mijn casemanager invoert dat ze dan automatisch haar e-mail adres krijgen of zoiets.

Maar ondertussen probeerde mijn moeder het nog steeds tegen te houden dat ik naar huis toe kwam.

Mijn vader zei op een gegeven moment tegen mij dat hij ALLE berichten wilde lezen die mama aan mij stuurde.

Ik heb dat maar geaccepteerd, maar na een tijdje werd ik boos en zei tegen mijn vader: Pap, kijk nou niet de hele tijd mee in mijn WhatsApp. Maar dat hielp niets.

Na een paar dagen appte mijn moeder mij van: Wil je naar huis? Ik zei: Ja

Toen appte mijn moeder terug van: Zullen we dat maar doen dan?

Maar mijn vader had andere plannen.

Op 24 december liet ik me weer testen, dit keer bij de man van de zus van Ingrid.

Die uitslag was ook negatief, maar volgens mijn moeder onbetrouwbaar.

Pfff, wat een gedoe!

Ik hoop dat jullie mijn verhaal begrijpen, want dit was niet de vakantie waar ik op had gehoopt!

Liefs,

Anoniem19228

Hoihoi,

Daar kan je dan helaas niks aan doen, isolation duurt 2 weken. Dus ik zou gewoon nieuwjaar bij je vader vieren, als je echt van je moeder houdt zou je haar keuze respecteren. ( niet gemeen bedoeld) Maar het is beter om het een tijdje te laten, je kan ook video-chatten met je moeder bij nieuwjaar, verder kunnen we hier niet je vaders wil veranderen. Veel geluk nog

-flopflop13🔴⚪️🔴


Reageer