Skip to main content

Hey allemaal!

Deze nacht is er iets vervelends gebeurd. Ik zat gisteravond atletiek te kijken met mn moeder (het ek is nu bezig) mijn broertje was al boven en mijn vader had iets met z’n werk (broertje en zusje zijn nog op kamp) dat was heel leuk en gezellig maar t werd wel weer laat. Ik kreeg toen ook al een beetje hoofdpijn en toen ik in bed lag werd dat alleen maar erger. En toen moest ik opeens keihard huilen. In een andere topic vertelde ik dat het de laatste tijd juist niet lukte om te huilen. Nu kickte alles in. Ik besefte dat ik te ver was gegaan. Ik besefte dat het helemaal niet goed met mij gaat. Ik besefte dat ik vanmiddag nog een vinger in mn keel heb gestoken en dat ik me gister nog heb pijn gedaan. Ik besefte dat ik met niemand kan praten. Normaal kan ik dat wel met mn moeder maar ik wil haar hier niet ook nog in meeslepen.. ze heeft al zoveel aan haar hoofd. Ik wil geen hulp en gezeik ik wil gewoon dat t stopt.

 

Ik voelde me heel licht in mn hoofd en kom niet in slaap komen. Ik kreeg ook steeds hele nare (en rare) beelden in mn hoofd.  Bijvoorbeeld alsof er in mn buik werd gesneden en alsof er zo’n gewicht stang op mn keel lag. Het voelde ook echt zo. Ik draaide me steeds weer om en wilde dat het stopte. Ik moest nog harder huilen en ik trilde ook heel erg. Het was iets van half 12 toen ik mn moeder appte en dit vertelde, ik weet niet echt waarom maarja. Uiteindelijk in slaap gevallen met muziek. Werd rond 1 uur wakker omdat ik naar de wc moest. Ik stond op en ging lopen en was zo duizelig!!! Het voelde alsof ik zou flauwvallen maar is niet gebeurd gelukkig. Ik zag toen ook dat mijn moeder me had terug geappt. Heel veel appjes, zovan; “wil je iets innemen?”  “Ik hoop niet dat je ziek word” “kom je naar me toe als t niet gaat?” 💗💗 ik appte terug en vertelde over die beelden in mn hoofd. Ik appte precies om 1 uur: “zie je morgen!!” En een uur later zei ik: “kom niet in slaap en moet steeds huilen” en weer een uur later appte ik: “send help, ik kan het niet, tis weer een uur verder, hoeveel slaap kan je missen tot je doodgaat?” Ik wilde haar niet wakker maken dus appte ik alles maar.. Ik was er zo klaar mee ik kwam gewoon echt NIET in slaap!! En die beelden bleven maar terug komen en mn hoofd bonkte. Volgensmij lukte het pas rond 4 uur ofzo? Ik werd rond half 7 wakker van mn moeder die mn wekker wilden uitzetten zodat ik daar niet wakker van zou worden. Ik ga niet naar school vandaag en ook niet naar trainen 😞 dus nu heb ik nog een probleempje.. in mijn vorige topic vertelde ik over die opdracht voor school. Dat moet vrijdag af zijn dus nu gaan we dat helemaal niet meer redden. Door mij. Het is nu half 10 ‘s ochtends en voel me nog steeds heel verrot. Lig nog steeds in mn bed en had ook koorts.. heeft iemand alsjeblieft tips?? Waarschijnlijk komt het gewoon door slaaptekort zei m’n moeder al, maar ik denk ook omdat m’n hoofd gewoon zo vol zit met gedachten. Nouja lang verhaal, bedankt voor t lezen!!

xoxo

 

Tekst is aangepast door de Kindertelefoon ivm forumregel 6. Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.

Hey lieve @b0bbie_4x !  Het is in elk geval al goed dat je er met je mam over praat. Veel mensen doen dat niet. Wees eerlijk hier over en overleg met haar wat je het beste kunt doen! Misschien kun je je klasgenoot ook bellen of mailen en die docent? Uitleggen waarom de opdracht niet gaat lukken. Niemand zal je dat kwalijk nemen met deze uitleg! En als je een onafhankelijk advies wil zou je de Kindertelefoon kunnen bellen! Heb ik ook wel gedaan tijd terug en dat is echt fijn en lief! 

Ik hoop dat meer kinderen reageren en tips geven!! Veel sterkte! 😘

Liefs Tover xxx


Reageer