Vraag

nadenken hetero


  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi allemaal ik heb een vraagje. Ik ben een jongen (13 jaar) en ik weet zeker dat ik hetero ben maar ik denk er er wel heel veel over na en het blijft steeds in mijn gedachtes hangen over of ik niet hetero ben maar ik weet het wel zeker dat ik gewoon hetero ben. Maar mijn vraag is: heeft elke hetero jongen zo een periode dat je er de hele tijd over nadenkt en zo ja hoe lang duurt het? 
 

alvast bedankt


10 reacties

Reputatie 2
Badge

Heyy, ik ben een meisje maar ik heb dit ook gehad. Het is dan ook heel normaal volgens mij. Hoe lang het duurt is anders per persoon bij mij duurde het zo ongeveer 3 maanden

Denk dat dat gewoon een fase is .bij de een duurt het langer dan bij de ander en bij de een is het weer snel over. Dat is bij iedereen verschillend. 

En ik denk ook dat het aan de pubertijd licht.

Hopelijk helpt dit. 

Groetjes gebruiker c 

Oké fijn dat ik niet de enige ben die dit heeft (of gehad) maar hoe lang duurde het voordat het over ging @Daisy_piggies 

Kijk is de laatste zin terug van daisy

Ohw haha bedankt had ik niet gelezen

👍👍

@Gebruiker c  hoe lang duurde het bij jou?

Hey @Jelle_2006 

Bij mij weet ik het nog niet, of ik hetro ben of bi of gay dus ik zit nog in die fase.

Ps . Sorry voor late reactie, ik was even aan het werken.😅

 

@Jelle_2006 

Ik hoop dat dit voldoende info geeft. 

Maar bij opmerkingen ,laar het naar weten.

Hey @Jelle_2006 ik ben zelf hetero, heb het nooit echt afgevraagd maar heb mij gewoon sind ik me herinner aangetrokken gevoelen tot meiden. Ik weet niet of die fase waar jij in zit iedereen meemaakt.

Misschien zit je op een punt in je leven waar je je identiteit zoekt en misschien hoort het afvragen van je geaardheid daar ook bij. Ik zou zeggen dat iedereen hier zijn eigen tijd voor neemt. Sommige mensen zijn nooit opzoek geweest naar hun eigen identiteit, terwijl andere tot hun 40ste bezig waren. Volg gewoon waar jij je goed bij voelt.

Reageer