Vraag

nachtmerries

  • 29 September 2019
  • 2 reacties
  • 74 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi ik ben 14 jaar en gwn een normale jongen niet depresief. Ook al ben ik overdag altijd blij en ben ik nog nooit gepest of iets. Op het moment dat ik wil gaan slapen moet ik gelijk aan de dood denken. Hierdoor krijg ik weinig slaap. Heeft iemand dit ook gehad en een tip hiertegen.

2 reacties

Jo gozerd!

Ik had dit op jou leeftijd ook, later kreeg ik last van depressie, (niet om je bang te maken) maar ik weet niet of dit met elkaar te maken heeft. Het is wel normaal dat deze gedachtes ineens aan komen waaien. Alleen niet als ze lang (denk aan een week of 4) blijven hangen, of als ze overdag ook aanbod komen. Mocht dit gebeuren is het beste wat je kan doen met je ouders erover praten. En zeggen dat je denkt een depressie te ontwikkelen.

Maar tot die tijd, geen zorgen!

Veel sterkte en geluk,
LVA
Er ligt iets op je lever wat dit veroorzaakt bv schuld, liefde en je moet eenbeetje uitvissen hoe los ik dit op.

Had deze ook omdat ik transseksueel ben en stapel verliefd op mijn buurmeisje maar pas een paar dagen terug was ik van zeg het of die nachtmerrie wordt realiteit dan ben ik haar kwijt.

Nachtmerries komen door angst die we hebben voor iets eens we dat overmeesteren is het beter

Reageer