Skip to main content

heyy! ik ben een meisje van 14 jaar oud

ik heb de laatste tijd iedere nacht dezelfde nachtmerrie. ik durf erdoor nu gwn niet meer te slapen omdat ik iedere keer trillend en huilend wakker word. ik ben oprecht nog nooit zo moe geweest maar ik durf gwn niet meer te slapen omdat ik bang ben die droom weer te krijgen. en ik bang van dat het is het echt gaat gebeuren. 

weet iemand wat ik het beste kan doen? of heeft iemand tips? let me know

 

xoxo

Hoi @v.0413  dat is naar.  Het zou fijn zijn als je er vanaf kon komen idd. Misschien heb je hier iets aan. 

https://www.universiteitvannederland.nl/college/hoe-kom-je-van-je-nachtmerries-af

Dat filmpje. Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes liefs Julian X


 

mij heb de de afgelopen nachten steeds weer de zelfde droom ik wil even uitleggen waarover mijn droom gaat zodat jullie het mss beter begrijpen yk. okey so mijn vader heeft agressie problemen en is sec verslaaft. in mijn droom komt het zover dat ie me aanraakt op plekken die ik niet wil en dat ie me yk verkr8.  (Deel van de tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 10. Plaats geen triggerende en/of choquerende  inhoud op het forum.)

die droom voelt als een soort teken. als een waarschuwing ofz iets idk hoe ik dat prc kan uitleggen. maar ik tril helemaal in mijn slaap. ik ga kortaf en heel diep ademhalen. en yk nu ben ik eenmaal bij papa. en durf ik absoluut niet meer te slapen echt gwn totaal niet. 

atm slaap ik bij een vriendin maar ik kan niet slapen omdat ik bang ben die droom te krijgen en jaarverslag mee lastig te vallen. 

 

idk maar die droom doet me gwn pijn en ik moet mezelf echt tegen te houden om geen sh te doen.

 

heeft iemand tips?

 

xoxo 


Reageer