Vraag

nachtmerrie en daarna

  • 31 July 2020
  • 3 reacties
  • 79 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Een tijdje geleden had ik mijn arm gebroken en sliep de eerste week daarom bij mijn ouders in de kamer voor als ze me moesten helpen.

 

Ik had een nachtmerrie en toen werd ik wakker en roepte ik door de kamer huilend IK WIL DOOD ongeveer 2 minuten ik snap nogsteeds niet waarom want ik heb ook nooit zelfmoordgedachtes, is zoiets normaal?

 


3 reacties

Hey,

Ik weet niet wat er in je nachtmerrie is gebeurd, maar dat is de rede waarom je dat schreeuwde.  Of het normaal is. Ik denk dat de meeste zullen zeggen dat schreeuwen Ik wil dood niet normaal is. Ik zelf denk niet dat je er echt zorgen om hoeft te maken als je niet die gedachtes hebt nu.

 

Groetjes Gebruiker c 

Heyy

Weet je nog wat er in je nachtmerrie is gebeurd? Dat kan wel een groot verschil maken in de reden wrm je dit riep. 

Indien je dit niet weet, misschien werd je zwaar gemarteld, of was er in je droom iets heel ergs gebeurd waar je onbewuste ik niet mee wou leven. 

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Mensen zeggen rare dingen als ze er niet helemaal bij zijn. Dat gebeurde bij iedereen wel eens.

Groetjs

Reputatie 3
Badge +1

Heyy

Weet je nog wat er in je nachtmerrie is gebeurd? Dat kan wel een groot verschil maken in de reden wrm je dit riep. 

Indien je dit niet weet, misschien werd je zwaar gemarteld, of was er in je droom iets heel ergs gebeurd waar je onbewuste ik niet mee wou leven. 

Ik denk niet dat je je zorgen moet maken. Mensen zeggen rare dingen als ze er niet helemaal bij zijn. Dat gebeurde bij iedereen wel eens.

Groetjs

Niet om iemand ongerust te maken, maar dromen zijn wel de verwerking van prikkels door je brein. Nou weet ik niet of de prikkel zelf een probleem is of het verhaal wat je brein bedacht heeft om die prikkel te verwerken gewoon super naar was.
Ff voorbeeldje:

Als je de hele avond heb gefeest met bv een discobol boven je, krijgt je brein de hele tijd lichtflitsen binnen van die discobol. Omdat je niet in een feestje een dutje gaat doen, kroppen die prikkels allemaal op. Vervolgens maakt je brein een verhaal (het verhaal klopt niet altijd bij de prikkel) om het te verwerken. Een soort oefening voor je brein dus.

Reageer