Skip to main content
Vraag

nachtmerrie

• July 13, 2025
  • 1 reactie
  • 27 Bekeken

Hey, 

Een tijdje geleden ( paar dagen ) had ik een nachtmerrie en..... die was niet per se heel eng als in, ik voelde me niet bedreigd ofzo maar het was ook niet heel prettig. Ik zat in die droom vast met mijn broer in een gebouw waar we in waren gegaan, maar elke deur die we probeerden om naar buiten te komen werkte niet. We kwamen elke keer een meisje tegen en die lachte steeds raar. Ik was na een tijdje buiten maar voelde dat het niet goed zat en heb toen een man die ons "hulp bood" vermoord. ( Hoe laat ik in het midden voor mensen die daar niet tegen kunnen. Het is nog steeds een droom waar ik het over heb). Hierna heb ik dat in mijn droom nog 2 keer gedaan. Toen ik wakker werd was ik geschrokken en wilde mijn hulphond pakken ( wel op een vriendelijke manier ) omdat hij altijd zorgt dat ik veilig ben maar hij woont nu bij mijn ouders omdat hij te oud is. Na die nachtmerrie heb ik een soort gelijke nachtmerrie nog eens gehad. Sinds toen krijg ik de beelden niet uit mijn hoofd en voel ik in mijn handen nog steeds wat ik deed. Ik vraag mij nu af of ik me aan stel of dat ik misschien wel een gevaar ben voor mijzelf of anderen als ik hier zo gedetailleerd over droom.

1 reactie

Forum|alt.badge.img
  • Weet de weg
  • July 14, 2025

Jij kan dromen?! Ik kan niet eens  slapen