Hee ik moet naar de zomervakantie naar school denk ik weet nog niet naar welke school ik ga en of ik naar school ga omdat er nog niks geregeld is
Ik ben bang om naar school te gaan alleen in de taxi omdat ik gepest ben en traumatische ervaringen heb gehad op me oude school en verder ben ik ook bang om alleen naar school te gaan en in de klas zitten ik wil het liefst niet naar school alleen als ik naar school ga ik zit er ook mee als ik koken heb dat ik het eten moet opeten in de groep wat ik heb gemaakt maar ik wil dat niet want heb angst om openbaar te eten en word daar heel zenuwachtig van en angstig omdat er een keer een sausfles naar mij heel hard is geschoven en ik zat met mensen die mij pestde op die oude school en met gym ben ik bang als ik ongesteld ben en draag dan een incontinentie onderbroek omdat ik anders doorlek en ben bang dat mensen gaan zien dat ik dat aan heb en word uitgelachen en op mij oude school werden er grappen over me ongesteldheid gemaakt en ik vond het niet leuk en heel ongemakkelijk en ja weet iemand hoe ik dit moet aanpakken