Skip to main content

Hee ik moet naar de zomervakantie naar school denk ik weet nog niet naar welke school ik ga en of ik naar school ga omdat er nog niks geregeld is  

Ik ben bang om naar school te gaan alleen in de taxi omdat ik gepest ben en  traumatische ervaringen heb gehad op me oude school en verder ben ik ook bang om alleen naar school te gaan en in de klas zitten  ik wil het liefst niet naar school alleen als ik naar school ga  ik zit er ook mee als ik koken heb dat ik het eten moet opeten in de groep wat ik heb gemaakt maar ik wil dat niet want heb angst om openbaar te eten en word daar heel zenuwachtig van en angstig omdat er een keer een sausfles naar mij heel hard is geschoven en ik zat met mensen die mij pestde op die oude school en met gym ben ik bang als ik ongesteld ben en draag dan een incontinentie onderbroek omdat ik anders doorlek en ben bang dat mensen gaan zien dat ik dat aan heb en word uitgelachen en op mij oude school werden er grappen over me ongesteldheid gemaakt en ik vond het niet leuk en heel ongemakkelijk en ja weet iemand hoe ik dit moet aanpakken

Heyyyy,

Ik moet echt bijna huilen door dit verhaal want ik vind het echt heel heftig voor je. 

Ik weet eigenlijk niet hoe ik je zou kunnen helpen, maar ik wil je gewoon zeggen dat je het best met iemand moet praten en als je echt niet wilt kan je het ook met je ouders bespreken en dan zullen ze het misschien raar vinden maar als je ze echt verteld hoe jij je voelt, zullen ze dat echt wel begrijpen.

Het allemaal goed komen, okay..?

Ik zou je een knuffel willen geven maar dat kan niet. Dus ik wens je heel heel veel liefde toe. 

LY!!!!!!!!!!!!!!

xxxxxxxx

Sunset

Ja ❤️❤️ thnxx voor je lieve bericht hopelijk kan ik naar school naar de zomervakantie en hopelijk is die school leuk alleen ik weet nog niet naar welke school ik kan  ik hoop dat me school geregeld is voor de zomervakantie 

Reageer