Vraag

Naar gevoel weer terug

  • 16 May 2022
  • 1 reactie
  • 40 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey, Ik ben voor een hele lange tijd depressief geweest, van ongeveer 5 jaar geleden tot ongeveer 2 maanden geleden. Het ging echt perfect, tot vandaag. 

 

Heb vandaag mijn Nederlands examen gemaakt, alleen heb de open vragen en schrijfopdracht met potlood gemaakt. Nu hoor Ik dus achteraf, dat dit niet toegestaan is en nu stress Ik mij helemaal kapot, tot het punt dat Ik mij weer enorm naar voel.

 

Ik ben echt enorm bang dat ik ga zakken en dat ik weer mijn depressie in "slip", i.v.m. dat het Nederlands examen het belangrijkste examen is stress Ik zo erg.

I hoop dat iemand mij gerust kan stellen met wat informatie over de examenraad of wat de naam daarvoor ook is.


1 reactie

Badge

Hallo, 

Wat vervelend dat je je nu zo voelt. Mijn eerste vraag is of je een psycholoog hebt gehad/hebt. Zo niet, dan is het misschien wel fijn om een keer naar de huisarts te gaan om het te bespreken of je wellicht doorverwezen kunt worden. Over het Nederlands examen dat je hebt gehad, weet ik helaas niet zo veel. Heb je vaker dat je snel weer terug in dat nare gevoel schiet wanneer iets tegen zit? Ik hoor graag nog van je. Ik hoop dat de rest van je examens goed gaan, ik heb vertrouwen in je:) 

groetjes <3

Reageer