naar een andere forum gaan en leven is zwakloos.. ..

  • 25 July 2019
  • 1 reactie
  • 81 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hoi... Ik weet echt niet wat ik moet doen.... ik heb hier alleen steun van jullie... maar ik wil gewoon niet weg gaan hier... ik ben echt bang en weet niet hoe ik veder moet om veder te gaan en naar een nieuwe forum gaan als de tijd aan komt... Ik ben echt BANG!!!!
En ik ben alleen maar depri en het leven is of het gewoon zwakloos is..
En ik weet gewoon wat ik Moet.....
Ik heb erg weinig vertrouwen erin dat de andere forums voor ouder dan 19 zijn dat ik erop kan gaan... Ik wil dat er niks fouts kan gaan...

Het heeft erg veel ermee te maken buiten de internet.. wat ik ermee bedoel in echte leven...
Door dat heb ik zo veel weinig vertrouwen heb om ergens anders kan komen kan ik bijna geen enkel stap erin maken om de volgende stap te zetten naar het volgende forum erin te stappen.. ok dat klont er warrig... soorrrrrryyyyyy voor dat.

Maar heeft iemand anders nog een andere soort forum gevonden die erg goed is ofzo zodat ik daarop kan gaan wanneer ik 19 ben?

Ik ben baaangggg😢😭😭😢😢😭😭😭😭

1 reactie

Hey,

Op andere forums word je net als op dit forum gewoon geholpen, maar dan door leeftijdsgenoten. Zij hebben misschien beter advies, omdat je ouders bent.

Reageer