Naaktfoto's gezien van een meisje...

  • 9 January 2019
  • 4 reacties
  • 353 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo.... , dus vandaag op school had ik te horen gekregen dat een van mijn vrienden naaktfoto's had gekregen van het meisje dat ik eerst leuk (Zie vorige topic) vond... En hij liet de foto's en filmpjes ook nog zien, waardoor ik echt helemaal getraumatiseerd/geschokt door ben en het blijkt ook dat bijna de hele school het al weet of gezien heeft.... Ik weet echt totaal niet wat ik moet doen en een van mijn andere vrienden zegt dat ik moet zeggen wie het aan mij laten zien heeft (Hij wil hem waarschijnlijk melden ofzo misschien zelf aangifte doen). Ik heb vooral gewoon hulp nodig want, ik weet echt niet wat ik moet doen.....

4 reacties

Ik denk dat het mogelijk verstandig is om dit inderdaad te melden.
Het lekken van dergelijke foto's en video's kan nogal een impact hebben op iemand.
Dus zou het zo kunnen zijn dat jouw school die schade kan beperken of een volgend incident kan voorkomen.
Reputatie 5
Badge +4
ik zou het melden
Reputatie 5
Badge +4
groetjes lorenzo
Hoi,

Ik zou het ook melden, wie jou die filmpjes en foto's heeft laten zien. Via diegene kunnen ze misschien achterhalen wie het rond heeft laten gaan.

Volgens mij is dit ook niet het geval, maar als jij die foto's en filmpjes doorgestuurd hebt gekregen, kun je deze het beste verwijderen en in ieder geval niet doorsturen (wat je denk ik ook niet zou doen).

Gr. Pin

Reageer