Naaktfoto's gestuurd

  • 30 May 2020
  • 3 reacties
  • 202 Bekeken

Badge

Hoi allemaal, ik ben een meisje van 13. Ik had ongeveer 6 maanden geleden naaktfoto's naar een jonge gestuurd ( wat echt super dom was) ik dacht dat ik hem kon vertrouwen want we hadden een soort van fix maar na 3 dagen stopte ik met sturen. Maanden daarna ging het gewoon goed, maar toen kreeg ik een vriendje

( een ' vriend' van de jongen waar ik fotos naar stuurde) en hij vertelde mij  vriendje dat ik naaktfotos naar hem had gestuurd en daarom werd onze relatie een beetje ongemakkelijk. Nou na een paar maanden ging het uit, ongeveer een maandje terug maar vandaag belde mijn vriendin mij op en zei dat ze hoorde dat de vriendengroep van mijn ex en ex fix praatte over mijn foto's, en ik heb haar gezegd dat ik geen fotos had gestuurd want ik ben bang dat ze raar over me gaat denken, niemand weet het behalve mijn ex fix en mijn ex die hem gelooft. En nu ben ik super bang dat het word verspreid. Ik heb de hele tijd na dat belletje lopen huilen, en ik weet echt niet wat ik met mijn leven meer moet.


3 reacties

Hoi

 

Er wordt rondverteld dat je naaktfoto’s hebt verstuurd. Dat heb je gedaan naar iemand die je toen vertrouwde, maar nu lijkt het erop dat deze jongen het nog weleens over die foto’s heeft. 

 

Denk je een ouder of docent in vertrouwen te durven nemen? Ouders en school weten namelijk beter hoe om te gaan met dit soort situaties. Er kan geregeld worden dat jouw privacy zo goed als mogelijk beschermd wordt, en dat je zo min mogelijk last krijgt met deze foto’s. 

 

Gr. Kenshin

Badge

Hoi,

ik denk niet echt fat ik dat durf want de docenten op mijn school zijn niet echt bepaald betrouwbaar ofzo, en als ik het tegen mijn moeder zou zeggen zou ze waarschijnlikk super kwaad zijn omdat ze buitenlands is en dan zou ik waarschijnlijk geen telefoon of iets meer hebben.

Reputatie 2
Badge

(Onnodige quote verwijderd door Kindertelefoon)

hoihoi,

Heb je een familielid of een vriendin die je vertrouwd ? Misschien kan je het daar aan vertellen. 

Reageer