Vraag

Naaktfoto

  • 7 September 2020
  • 1 reactie
  • 238 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey allemaal,

Ik ben een meisje van 17 jaar oud. Ik heb laatst naaktfoto's van mezelf verstuurd naar 3 jongens via Snapchat. Alle drie hebben ze geen screenshot genomen en de foto's die ik heb verstuurd zijn onherkenbaar, dus niemand kan zien dat ik het ben. Maar hier komt het volgende: ik heb er spijt van. Daarbij wil ik er wel bij zeggen dat geen van 3 mij heeft gedwongen. En gwn met eigen zin heb gedaan. Maar toch ben ik erg een over denker. En ik denk soms van:" wat als ze één of andere toch die foto hebben en ze het doorsturen en mensen toch zien dat ik het ben". Daar is mijn angst, geen idee waarom ik dat heb. En 1 van de jongens heeft tegen mij gezegd dat hij het nooit kan en gaat doen, omdat hij het niet meer heeft en het strafbaar is. En de andere woont in Amerika. En de 3e heeft niet gescreenshot en gaat het ook niet en heeft het ook niet. Ook hebben ze alle 3 er 1 teruggestuurd en die heb ik sws niet meer, want alles is via snap gegaan. Maar heeft iemand tips voor mijn angst? 

 


1 reactie

Aan Nudes sturen zit altijd een risico. Het is goed dat je er kritisch over na blijft denken of het verstandig is. Ook moet ik zeggen dat ik ook ervaring er mee heb, en dat ik moet benadrukken zoals jij misschien ook weet, dat het wel leuk kan zijn. Het is niet een en al slecht. Je moet gewoon voor jezelf beslissen of je het risico durft te nemen met deze persoon, en op dat moment. Dat er geen Screenshots zijn genomen moet je nooit 100% vanuit gaan. Er zijn manieren om Screenshots te nemen zonder dat je daar een notificatie van Snapchat op krijgt: bijvoorbeeld met een aparte app die Screenshots maakt of door split/multiple screens te gebruiken.

 

Reageer