Vraag

My life

  • 22 June 2020
  • 1 reactie
  • 62 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Heyy,

Ik ben nieuw op dit forum en ik wil even met jullie praten over mijn leven.

Ik ben M ik ben 14 jaar oud. Ik ben nog wel van het anoniem. 

Ik val dus op meiden en ik heb een vriendin. Nou is ze heel lief en aardig, maar soms vind ik het nog wel lastig om in een relatie te zijn, door dingen die zijn gebeurt. Ik weet dat zij er niets aan kan doen, maar ik sluit der heel erg buiten.  Ik ben nu opgenomen en ik heb niet veel contact met vrienden. En vanwege corona mogen ze ook niet op bezoek komen. Het is wel zwaar zonder support. En ik mag niet met niet volwassenen van de afdeling af. Ik werk er wel naartoe. 

Ik vraag mij nu dus af hoe ik het best dat contact kan behouden zonder dat ik ze buiten sluit. Als je nog vragen hebt stel ze gerust.

 

BYEEE!! M-


1 reactie

Hey M,

Ik kan me heel goed voorstellen dat je het lastig vindt om je vriendin binnen te laten, als je veel hebt meegemaakt. Ik denk dat het belangrijk is om dit goed met haar te communiceren (bv. Lieve … ik ben onwijs blij met je als vriendin maar door dit en dit vind ik het soms lastig om je volledig binnen te laten, dit betekent niet dat ik niet om je geef, maar ik heb hier moeite mee) Ik denk wel dat het belangrijk is om iemand binnen te laten, omdat je nou eenmaal niet alles alleen kan en hoeft op te lossen.

Om contact te onderhouden kan je bijvoorbeeld een appgroep maken of eens kijken of de app Houseparty iets voor je (en je vrienden) is. Ook een simpel spelletje zoals Woordfeud kan al leuk zijn om een beetje met mensen van ‘buiten’ contact te houden!

Succes!

Reageer