Vraag

Morgen...

  • 4 February 2019
  • 3 reacties
  • 54 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo in mijn vorig bericht had ik gezegd dat ik een psychiater heb...
En ja morgen moet ik naar haar toe, na school.
Ik heb er niet echt zin in.
Maar ik kan het wel goed met haar vinden maar ja ik weet niet wat het probleem is waarom praten niet meer helpt.
Misschien wil ik zelf niet meer geholpen worden er is gewoon iets in mijn dat me tegen houd...
En buiten haar heb ik niemand die ik vertrouw...
Ik ben heel moeilijk om iemand te vertrouwen.
Zelfs mijn familie vertrouw ik niet.
Komt ook denk ik wel door de relatie die ik heb met hun.
Maar ja mijn psychiater... ik zie die maar om de 2 weken 1 uurtje.
En voor de rest moet ik 2 weken wachten tot ik iemand heb om mee te praten.
En ja ik heb iemand nodig waar ik elke dag mee kan praten maar ik weet niet wie.
Ik had vroeger een beste vriendin en daar zei ik alles tegen maar ja ik praat niet meer met haar omdat ze had gelogen tegen mij...
En ze was alles door gaan vertellen...
En dit schooljaar had ik nog zo 1 vriendin ik had tegen haar gezegd dat ik had gesneden...
En ja ze was het tegen heel mijn klas gaan zeggen gelukkig vragen ze nooit iets en letten ze er niet op...
Oh maar ik ben wel al 1 week zonder snijden...
Het is wel heel moeilijk en zeker als ik dingen zoals dit zit te typen ik haat gewoon om over dit soort dingen te praten.
Maar je ben wel trots op mezelf een beetje dan... ik denk wel vaak dat ik beter gewoon echt een zelfmoord kan plegen dan snijden want door snijden veranderd niet echt iets en zelfmoord ja.... dan ben je dood als het lukt dus ja ik blijf daar wel aan denken.

3 reacties

Beste BunnyDeBunny

ik vind het knap dat je hier na toe ben gekomen.

bedoel je niet psycholoog.
het is best rot hoe je voelt.
Ik heb in dezelfde schoenen gestaan als jou.
maar probeer door te zetten.
ik ben blij dat je het goed kan vinden met haar.
wat houd je tegen dat je niet geholpen wilt worden?
Je kan ook via 113.nl gratis en annoniem chatten met een eigen psycholoog.
is dat misschien iets?
het is best rot dat je niemand kan vertrouwen.
snijden of zelfmoord plegen dat lost niks op.

hopelijk heb je hier wat aan.

groetjes annoniempo
Badge +1
Heeey!
Pik zit al Mn hele leven bij een psycholoog omdat ik altijd Mn verdriet ophoopte waar ik dikker van werd en niet meer mijzelf.. ik ben er net 1,5 jaar van af van ALLES wat ik heb meegemaakt zoals ouders gescheiden, moeder bijna overleden aan kanker, samenwonen 2x, 9x verhuizen ect.
ik ben dus nu 1,5 jaar van dat verdriet af en van de psycholoog..!
Sinds toen ben ik via Snapchat in contact gekomen met een meisje en ze vertrouwde mij meteen (iedereen vertrouwd mij erg snel dus lag niet aan haar..!) toen vertelde ze mij over haar broer die haar wel eens seksueel misbruikte ik heb haar geholpen en ze kon elke dag alles aan me vertellen ik heb haar geholpen doordat ze altijd elke dag elke minuut en elke seconden me kon chatten via Snapchat ik heb haar nooit ontmoet maar wel via insta en tiktok en zo elkaar kunnen zien sinds dien is alles weer goed met haar en zijn wij nog vriendinnen! (Terwijl we elkaar nie kende) ook mijn beste vriendin van school word mishandeld en wilde een paar maanden geleden alleen maar zelfmoord plegen ook haar heb ik geholpen en ook zij is van haar problemen af... als je me ooit nodig hebt you can tell me
heey,
wat super goed dat je jezelf al een week niet hebt gesneden!
Daar mag je echt heel trots op zijn.

Mensen vertrouwen is een lastig iets, ik ken de struggle.
De enige manier om over je angst heen te komen is door het te doen, maar ik weet dat het niet gemakkelijk is om die stap te zetten. Misschien kun je praten met je mentor?

Weetje psychiater dat je extra gesprekken nodig hebt?
Misschien is het een goed idee om dit aan te geven bij hem/haar.

Xxjee

Reageer