Vraag

Moordneigingen

  • 24 March 2017
  • 11 reacties
  • 2048 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik wou dit gwn even delen: ik heb moordneigingen. Ik draag altijd een mes bij me en vecht elke dag een strijd in mezelf om te voorkomen dat ik de mensen om mij heen vermoord. Elke keer als ik iemand zie, bedenk ik me hoe diegene vermoorden zou gaan. Ik krijg er zin in. Ik denk en hoop dat bloeddorst geen normaal iets is bij een jongen uit de 2e. Ik ben bang voor wat ik ga doen. Help mij.

11 reacties

hey anonie87878,

Wat schokkend om te lezen. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om die strijd elke dag met jezelf te voeren.
Al moet ik ook zeggen dat het inderdaad niet volledig normaal is, maar voor alles is een oorzaak en ik denk dat het heel belangrijk is om die oorzaak te zoeken. Ik zou je daarom adviseren met een psycholoog te gaan praten, zodat je daarmee de oorzaak kunt zoeken, want anders ben je een gevaar voor jezelf en/of de samenleving. Ik hoop echt dat het je zal helpen en praten over de ideeen en fantasieën met iemand die je niet meteen veroordeeld, iemand die je vertrouwt. Dit kan ook de psycholoog zijn. Heel veel sterkte en blijf bij jezelf.

groetjes EstherXXX
Hey
Als ik jou was zou ik sws dat mes thuis laten en geen 16 of 18 plus spellen meer spelen want dat kan een mogelijke oorzaak zijn.
Suc6!!!
Hoi,

Iedereen heeft zo z'n 'vreemde' gedachtes. Er zijn mensen die zich ieder persoon die ze zien naakt voorstellen. Er zijn mensen die als ze iemand zien meteen bedenken hoe hun hele leven eruit ziet en zo zijn er ook mensen die bedenken hoe ze iemand zouden vermoorden. Zo lang dit alleen bij denken blijft, is er niks aan de hand. Als je echt het gevoel hebt dat je jezelf gaat verliezen, dan is het toch wel slim om daar met iemand over te praten.

Ik heb dit zelf met terroristische aanslagen. Als er ergens weer een aanslag is geweest, doet me dat vrij weinig. Ik ken die mensen niet, dus ik ben ook niet verdrietig voor ze. Dat zal dan wel door m'n autisme komen. Maar het ding dus, dan stel ik me ook steeds voor of ik in staat ben een aanslag te plegen. Ondanks dat ik totaal niet bezig ben met 'geloof' en jihad. Maar goed, zo lang ik geen neigingen heb, zal het wel gewoon mijn op hol geslagen fantasie zijn.

Gr. Pin
Ik zou als ik jou was naar n psycholoog gaan, want het is voor je zelf en je omgeving niet fijn dat jr met zo'n probleem rond loopt. En.ik zou het er.ook met.je ouders over hebben.
@ pin ik heb exact the same over dat terrorisme! Ik heb pddnos en die aanslagen doen me ook vrij weinig, maar ook ik ben niet van plan mensen op te blazen ofzo 😉

@anomiem87878 miss is gtaV enzo niet zo slim om nu te gaan spelen. Vgm was er een onderzoek naar gedaan en het schijnt dat je geweldadiger word van dat soort spelletjes waarbij je doodleuk iemand doodschiet en dat soort dingen. Je moet natuurlijk sws niemand neersteken en misschien kan je je mes beter thuis laten.
@eenaardigpersoon
Door GTA heb ik dit idd versterkt gekregen. Ik had al geen moeite met dode mensen zien en door GTA is dat nog makkelijker. Niet handig om te spelen dus!

Gr. Pin
Ik denk dat je in gta een soort bloeddorstig monster bent die auto's steelt enzo en dat je dat heel langzaam steeds meer terug gaat zien in real life. In gta is alles zo realistisch dat het bijna in het echt lijkt. Het is heel moeilijk om gewoon een 'brave burger' te zijn in gta
Hmm. dat terrorisme heb ik iig niet van gta. Miss ben ik toch een beetje zieker in mijn hoofd dan ik denk
Ik had een keer de hele middag gta gespeeld. Toen gingen we ergens naartoe (met de auto) en reden we langs een motorrijder. Ik dacht van ''Aanrijden!!!'', want dat doe ik altijd, zodat ik de motor kan stelen. Niet goed dus... Haha. Maar ik ga een beetje off topic nu.

Gr. Pin
Haha ja precies dat idd! Ik herken het wel een beetje. Toch is het ongewoon om daar moordneigingen van te krijgen.
@anoniem87878 het is natuurlijk strafbaar om iemand zomaar te vermoorden. Waarschijnlijk word je dan instant opgepakt en veroordeeld voor een super lange gevangenisstaf. (Zou ik niet doen) dusss: houd jezelf pls goed in de hand en beheers je een beetje.
Badge

Ik bergijp je, ik heb dat ook. En niet alleen met onbekende, ook met mensen die ik ken of zelfs waarvan ik hou. Ouders bijna is vergiftigd… Ik weet dat het verkeerd is maar ik ben blij dat ik niet alleen ben

Reageer