Hey iedereen ik ben Finnoniem ik ben 13 jaar en ik heb Neigingen tot moord en kannibalisme. Het begon eerst heel klein van op me zelf bijten ging het naar delen van mijn huid afsnijden en die op eten. Ik weet ook niet waarom ik het doe eigenlijk ik heb er gewoon een soort hevige verslaving aan ofzo. Ik weet dat ik mentaal ook niet goed ben, ik denk soms aan zelfmoord en ben eigenlijk altijd best somber maar wil dat niet laten zien. Mijn ouders willen me naar een therapeut sturen maar ik weiger om te zien dat ik mentaal niet oke ben ik wil het gewoon niet zien. Ik wil ook gewoon niet meer naar school omdat iedereen me daar haat en me namen noemt en als ik wat terug zeg heb ik het gedaan en kom ik in de problemen, van mijn ouders mag ik ook niet naar een andere school ook al is het gewoon puur kut daar ik wil echt niet meer daar heen. Ik heb ook al een keer gefaked dat ik zoke erge hoofdpijn had zodat ik twee maanden niet naar school hoefde, het is daar gewoon echt een hel, op school, dagelijks leven, ik wil gewoon niet meer.
Hoi
Groetjes Lies, van de Kindertelefoon.
Hi Finnoniem!
Wat stom dat je dat hebt!
Ik zou hulp zoeken bij een professionele therapeut. Want dit kan echt verkeerd aflopen! Ik heb weleens verhalen gehoord van mensen die trekjes hadden tot kannibalisme en die daarna een moord hebben gepleegd. Sorry als dit te heftig is . Je moet hier echt mee oppassen. Zoek zo snel mogelijk hulp! Want dit is echt niet goed. En praat erover!
Groetjes Anoniema
Heyy
Klinkt erg ingewikkeld echt rot dat je je zo voelt.. Ik zou zeker de tips die hier worden gegeven gebruiken en zou echt professionele hulp zoeken want dat is denk ik wel het beste wat je kan doen. Je zou bijvoorbeeld naar de huisarts kunnen om dit te bespreken en als je liever eerst anoniem met iemand praat kan je ook altijd een keer met de KT of met 113 bellen of chatten als dat je fijn lijkt.
Sterkte! Liefs van ItsJustMe
Reageer
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.