Skip to main content

Hoi. Ik ben een 13 jarig meisje en ik struggle heel erg met hoe ik denk. Ik word namelijk boos om de kleinste dingen, die leiden tot hele erge frustraties die ik niet kan bedwingen. En het ergste is nog de moordneigingen. Ik heb behoorlijk wat mensen die ik haat, en ik neem elke dag een heftig mes mee, overal naar toe. Ook naar school. Ik moet mezelf inhouden. Het is verschrikkelijk. Ik heb ook hallucineer ook. (Ben er een paar keer door flauwgevallen) elke nacht loop ik over de overloopt mijn mes, in mijn te fluisteren. Ik heb ook stemmen die ik hoor die zeggen dat ik iedereen moet uitmoorden of die zeggen dat ik niet goed ben. Help

hey

 

het klinkt erg heftig.

iedereen heeft een goede en slechte kant en iedereen heeft eigen problemen, 

iedereen is anders en dat maakt ons uniek.

je hoeft niet bang te zijn je bent nooit de enige en alleen

 

heb je al met iemand gepraat die je vertrouwd,

zoals je huisarts, ouders, mentor of vertrouwens persoon?

ik zou het anders als ik jou was het vertellen aan wie je het fijn vind en vertrouwd.

dan kan je goed geholpen worden waar door je eigen fijn gaat voelen.

 

mijn advies is schrijf alles op alles wat je denkt alles wat je voelt je mag ook typen.

neem pauze,s in de dag waar in je hoofd leeg maakt en ontspand, dat kan onder andere door meditatie.

(adem diep in hou adem vast 2 seconden blaas helemaal uit wacht 2 seconden adem  diep in.)

 

voor het slapen ga ongeveer om de zelvde tijd slapen en opstaan in het weekend mag je tot 2 uurtjes uitslapen.

schrijf alles 2 uur voor het slapen op.

vlak voor dat je gaat slapen span je al je spieren aan en ontspan je weer, let op je ademhaling.

ga de na mediteren ademen diep in hou adem vast 2 seconden blaas helemaal uit wacht 2 seconden adem  diep in.

 

dit heeft mij heel erg geholpen hopelijk helpt het jou ook.

 

ik wens je heel veel sterkte


Reageer