Vraag

moord

  • 13 March 2020
  • 4 reacties
  • 95 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

ik heb dus steeds het gevoel alsof ik iemand moet vermoorden ik doe het niet ik doe alleen mezelf pijn maar toch dit komt omdat deze jongen mij pest met een groepje andere hij pest me omdat ik geen meisje ben en had me bijna verkracht maar ik heb erover proberen tte praten en niemand geloofde me maar nu heb ik het gevoel alsof ik hem iets aan wil doen ik maak mezelf gewoon bang


4 reacties

Hoi @camden 

Wat lastig dat je iemand wil vermoorden. En wat jammer dat niemand je gelooft. Dat is vast heel frustrerend. 

Ik snap dat als iemand je pest dat je dat niet leuk vindt en dat je diegene wil terug pakken. Iemand vermoorden is alleen niet de juiste manier, maar jezelf pijn doen is ook niet de juiste manier, al snap ik wel dat het je helpt. 

Misschien zou je wat kunnen doen aan het pesten? Je zou het aan je mentor of een vertrouwenspersoon op school kunnen vertellen die je daarbij kan helpen. 

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Liefs, Lexy❤

Heyy, ik snap dat dit een lastige situatie is. Ik weet hoe het voelt als je heel erg boos op iemand bent. Maar wraak is niet de beste oplossing. Daar ga je je ook niet beter van voelen. Als hij vervelende dingen doet moet jij dat niet hetzelfde doen.

Heb je het je ouders verteld? Zij kunnen je erbij helpen. Je kan het ook aan een ander persoon vertellen die je vertrouwd. Je zou het er met je mentor of een andere docent over kunnen hebben en misschien kan diegene er dan wat aan doen. 

Hopelijk heb je hier wat aan en veel succes nog! Liefs, Naira193 :heart:

Badge

hoi

wat erg!!! ik weet dat je geen medelijden nodig hebt want het lost niks op. het belangrijkste is dat jij laat zien wie je bent en dat niemand anders over je heen kan trappen. jij bent jij en daar kan niemand aan wat veranderen.

 

En dit moet je goed onthouden wanneer iemand je aanraakt kan je er aangifte voor doen daar heb je niemand voor nodig. en probeer je gevoelens in bedwang te houden want wat bereik je ermee als je jezelf pijn doet .

als mensen jou pijn doen waarom doe je het dan ook bij jezelf? 

niks dus probeer alles te vergeten en begin een nieuwe bladzijde 

Je moet afhankelijk zijn je hoort tegen jezelf te zeggen dat je alles aankunt en dat niemand maar dan ook niemand je zomaar kan aanraken.

 

ik hoop dat dit je een stapje verder helpt

JE BENT EEN STERK MEID 

XXX anoniem

Hey camden

 

Wat naar dat deze jongen je zo veel pijn heeft gedaan. Ook erg vervelend hoe niemand je geloofde. 

 

Ik kan me voorstellen dat de woede die je tot hem voelt je kan drijven tot destructieve gedachten. Echter is geweld, zoals in bovenstaande reacties gezegd werd, zelden een oplossing. Als jij deze jongen zou kwetsen, gedraag je je in zekere zin niet verstandiger dan die jongen zelf. Als jij de verstandigste wilt zijn in deze situatie, houd je geweld er best buiten. 

 

Is het pesten nog steeds aan de gang?

 

Gr. Kenshin

Reageer